9 استراتژی کاربردی برای کسب و کار بهتر در اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یک نرم افزار پیشرفته میتواند شما در داشتن یک کسب و کار سودمند همراهی کند. این کسب و کار مجازی به کاربران خود این امکان را میدهد تا بتوانند خدمات شان را به مردم عرضه کنند. بنابراین راه های مختلفی را در جهت تبلیغ برای این افراد قرار داده است.

در سپتامبر ۲۰۱۷ اینستاگرام اعلام کرد که جامعه کسب و کار در اینستاگرام تا دو میلیون تبلیغات در روز رشد داشته است و تنها در همان سال و در ماه مارس بود که به این تعداد یک میلیون تبلیغ دیگر نیز افزوده شد.

استراتژی های کاربردی برای کسب و کار در اینستاگرام

با توجه به این سیر پیشرفت عظیم در بازار های جهانی، تقاضا برای این کسب و کار شگفت انگیز بیشتر شد و بسیاری از این کاربران به فکر این افتادند تا خدمات و محصولات خود را به روش پیشرفته تری عرضه کنند. بنابراین ما اینجا هستیم تا شما را با نه کلید طلایی در جهت بهبود کسب و کار و فروش در اینستاگرام آشنا کنیم.

کسب و کار در اینستاگرام
9 استراتژی کاربردی برای کسب و کار بهتر در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام شما، شناسنامه کسب و کارتان است

اولین صحنه ای که فالوور های شما با آنها رو به رو خواهند شد صفحه اینستاگرام شماست. در واقع شما باید بتوانید در نگاه اول صفحه یا پیج اینستاگرامی خود را ارتقا دهید. شما باید برای طراحی پروفایل اینستاگرام خود به خوبی زمان صرف کنید و با ارائه یک طرح و نمایه عالی مخاطبین و فالوورهای اینستاگرام خود را مجذوب خود کنید.

بیشتر بخوانید» اینستاگرام مارکتینگ

عکس پروفایل، بهترین راه تاثیر گذاری کاربران

این عکس بهتر است برند محصولات و یا خدمات شما و یا یکی از محصولات تان باشد. برای مثال شما میتوانید لگویی را طراحی کنید تا کاربرانتان شما را سریع و به خوبی تشخیص دهند. همچنین میتوانید طیف رنگی برای عکس ها انتخاب کنید. این رنگ ها معجزه میکنند و شما را در یاد مخاطب زنده نگه می دارند.

بیوگرافی جذاب اینستاگرام

در این مورد شما باید متن کوتاهی را برای ارائه محصول یا خدمات خود انتخاب کنید. شما فوق العاده هستید ! این باید مفهوم کلی آن چیزی باشد که به عنوان بیو اینستاگرام و یا بیوگرافی اینستاگرام شما به صورت کاملا خلاصه و شفاف گفته می شود. از یک نماد مخصوص استفاده کنید تا به نوبه ای امضای کسب و کار شما به حساب بیاید.

بیشتر بخوانید» 17 ایده برای نوشتن بیوگرافی اینستاگرام

محتوای عالی و با کیفیت

به خاطر داشته باشید که کاربران به دنبال مطالبی منسجم هستند. از گزاف گویی بپرهیزید. کپشن های ساده و گیرا بنویسید. این مطالب باید مناسب عموم مردم و بسیار قابل درک باشد. تصاویر با کیفیت انتخاب کنید. به یاد داشته باشد که تصاویر باید مرتبط و جذاب باشند. هر چه محتوای پیج شما شکیل تر و درعین حال با مفهوم تر باشد. مخاطب را بهتر جذب می کند.

لینک دهی به صفحه وب فروشگاه

قسمت URL اینستاگرام تنها مکانی است که کمک می کند تا شما لینک وب سایت خود را به صورت مستقیم قرار دهید. بهتر است یک نشانی اینترنتی و یا وب سایت حرفه ای برای این هدف در نظر گرفته باشید. و به راحتی با ارجاع کار خود به این صفحه وب، به کار خود رسمیت ببخشید.

تبلیغات اینستاگرام، استراتژی منحصر به فرد مارکتینگ

با وجود تغییرات متناوبی که در الگوریتم اینستاگرام ایجاد می شود و با رقابت روز افزون در پلتفرم های مختلف اینستاگرام ، بسیار مهم است که شما چگونه عمل می کنید. این بدین مفهوم است که تبلیغات در اینستاگرام به یک استراتژی مارکتینگ تبدیل شده است و بهره گیری صحیح از آن میتواند روند کسب و کار شما تسریع بخشد.

 

کسب و کار در اینستاگرام
9 استراتژی کاربردی برای کسب و کار بهتر در اینستاگرام

وقتی شما صفحه اینستاگرام تجاری خود را فعال می کنید، می توانید در خصوص مدت زمانی که می خواهید صرف آن کنید تصمیم گیری کنید و اینکه دوست دارید تبلیغات شما در کجاها دیده شود و حتی می توانید مدت زمان نمایش تبلیغات اینستاگرام خود را هم تعیین کنید. در اینجا شما را با چند شیوه تبلیغ در اینستاگرام آشنا می کنیم.

  1. شما می توانید یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام راه اندازی کنید. هر چند ممکن است این کار ممکن است ریسک پذیر باشد. پس شما باید به این کار تسلط مناسبی داشته باشید. یا از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.
  2. ساده ترین راه برای تبلیغات در اینستاگرام ارتقا پست ها در اینستاگرام است. برای این کار تنها کافی است پست هایی که دوست دارید را انتخاب کنید و بر روی گزینه promote یا ارتقا کلیک کنید.
  3. استفاده از دیگر کاربران، شما میتوانید از دیگر کاربران صفحات مجازی بخواهید صفحه شما را در معرض دید مخاطبان قرار دهند.
  4. اگر کسب و کاری خارج از اینستاگرام دارید، میتوانید با تهیه کارت ویزیت مخصوص اینستاگرام، کاربران به صفحه کسب و کار مجازی خود نیز دعوت کنید.
  5. به یاد داشته باشید بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام این است که محتوا اینستاگرام شما کاملا شفاف، آنچه که تولید می کنید و ارائه می دهید را به مخاطب نشان و انتقال دهد.

چگونه پستی را ارتقا دهیم؟

اینستاگرام مخاطبین مشابه ای که اینگونه پست ها را دوست داشته اند و به اشتراک گذاشته اند با الگوریتم های خود تشخیص می دهد و شما تنها کافی است از بین مخاطبین مشخص شده افرادی را متناسب با سلایق، سن و حتی جنسیت مورد نظر شما هستند، انتخاب و گروه فالوورهای خود را ایجاد کنید.

عکاسی حرفه ای در اینستاگرام

با تشکیل این گروه باید بودجه تعیین کنید. با یک بودجه کوچک شروع کنید و تنها پست اینستاگرام خود را برای چند روز انتشار دهید. با مشاهده نتایج می توانید عملکرد پست اینستاگرام خود را بررسی کنید. آنقدر این کار را ادامه دهید تا سلیقه و خواست مشتریان را بشناسید و بتوانید با آنها تعامل کنید.

استوری ها، ابزاری آسان، کوتاه و کارآمد

استوری اینستاگرام (Instagram Stories)از پر مخاطب ترین ابزار های انتقال محتوا در جهان است. روزانه بیش از 500 میلیون کاربر فعال در استوری اینستاگرام فعالیت میکنند. و این یعنی دو برابر snapchat، از دیگر ابزار های سریع مانند استوری ها. بنابراین هیچ چیز بیشتر از این اهمیت ندارد که کسب و کارها به دنبال یافتن راه های خلاقانه و جدید برای فروش با استفاده از قابلیت استوری اینستاگرام باشند.

استوری اینستاگرام (Instagram Stories)از پر مخاطب ترین ابزار های انتقال محتوا در جهان است.

بسیاری از برند های معروف اینستاگرام از این ویژگی برای فروش محصولات خود استفاده می کنند و با ارائه پیشنهادات خاص و تبلیغات وسوسه کننده و به کار گیری فیلتر های جذاب استوری ها، به راحتی اقدام به جذب فالوور و یا افزایش فالوور اینستاگرام و متعاقباً فروش بیشتر در اینستاگرام می کنند.

الگوریتم اینستاگرام، بازاریاب پیشرفته

الگوریتم اینستاگرام اکنون به شکلی عمل می کند که تمامی فعل و انفعالاتی که در استوری اینستاگرام شما اتفاق می افتد را در نظر می گیرد، مانند پاسخ به استوری، پست گذاشتن کاربران اینستاگرام و … . بنابراین هر چقدر فالوور اینستاگرام شما بیشتر با متن شما ارتباط برقرار کند احتمال بازدید پست اینستاگرام شما در صفحه فید اینستاگرام (feed) بیشتر می شود و شانس تبلیغ محصولات شما در اینستاگرام افزایش می یابد.

در نتیجه …

در اینستاگرام همه ابزار ها در اختیار شما آمدند تا شما را به پله های موفقیت نزدیک و نزدیک تر کنند. پس چه بهتر تا از این فرصت استثنایی استفاده کنید تا لذت کسب و کاری پیشرفته را در زندگی خود تجربه کنید. دنیای اینستاگرام، سبک زندگی بهتر و آسان تر را برای شما و کسب و کارتان به شما هدیه خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .