آموزش فیس فیلتر اینستاگرام: چگونه از فیلترهای چهره در اینستاگرام استفاده کنیم

یکی از قابلیت های جذاب اینستاگرام فیلترها یا افکت های چهره است که باعث جذابیت بیشتر استوری های شما می شود و می تواند ویو استوری شما را بالا ببرد. در این مطلب از فالوجت قصد داریم به آموزش فیس فیلتر اینستاگرام بپردازیم و به شما آموزش دهیم که چگونه از فیلتر های چهره در اینستاگرام استفاده کنید.

جذابیت پیج با بهترین افکت های اینستاگرام

یکی از روش های جذب فالوور و ماندگاری آن ها در استوری و به طوری کلی پیج، قرار دادن تصاویر و فیلم هایی جذاب است. با فیس فیلتر اینستاگرام و ایجاد صحنه های زیبا و کاربر پسند در لایو یا استوری، می توانید فالوورها را بیشتر با پیج تان در گیر کنید. با خرید فالوور اینستاگرام فیک نیز می توانید فروش خود را بالا ببرید. 

 نکات استفاده از فیس فیلتر اینستاگرام

در ادامه به سه تا از نکته های کاربردی درباره فیس فیلتر اینستاگرام اشاره می کنیم:

  • امکان استفاده از فیلتر چهره، برای استوری ها و لایو فعال است.
  • امکان استفاده از فیلتر چهره ها، هم در دوربین اصلی و هم سلفی گوشی وجود دارد.
  • استوری دارای فیلتر، می‌تواند به صورت معمولی، بوم رنگ، هندزفری و … باشد.

 

فیس فیلتر اینستا

آموزش فیس فیلتر اینستاگرام در استوری

اما چگونه می توانیم فیس فیلتر اینستاگرام یا فیلتر چهره را فعالسازی و استفاده کنیم؟ برای استفاده از فیس فیلتراینستاگرام، مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا آخرین ورژن اینستاگرام را نصب کنید.
  • سپس وارد قسمت استوری شوید.
  • اکنون لیست فیلتر ها را در پایین صفحه مشاهده می کنید که می توانید یکی از آن ها را برای اعمال بر روی استوری خود انتخاب کنید.

آموزش فیس فیلتر اینستاگرام در استوری

  • بعد از گرفتن عکس، گزینه Your Story را انتخاب کنید تا عکس فیلتردار در استوری شما نمایش داده شود.
  • البته می توانید فیلتر را بعد از گرفتن عکس هم اعمال کنید. به این صورت که عکس مورد نظر خود را به استوری اضافه کنید 

فیلتر استوری

چرا فیس فیلتر اینستاگرام برای من نمیاد؟

درست است که قابلیت افکت های اینستاگرام زمان زیادی است که اضافه شده، اما ممکن است عده ای از کاربران با آن مشکل داشته باشند. گاهی مشکلات ناشی از آپدیت نبودن نسخه اینستاگرام شما باشد، که با آپدیت آن بلافاصله مشکلات آن همچون نبودن قابلیت فیلتر حل خواهد شد.

گاهی با آپدیت کردن هم مشکل شما حل نمی شود که راه حل دیگری که ما میتوانیم ارائه کنیم بستن و باز کردن مجدد برنامه است. توجه داشته باشید برنامه را نه تنها با خروج از آن ببندید بلکه از طریق اپلیکیشن های فعال پس زمینه تلفن همراه خود نیز ببندید.

همچنین اگر هنوز هم فیس فیلتر اینستاگرام برای شما با مشکل مواجه بود، می توانید برنامه یک بار از موبایل تان حذف و دوباره نصب کنید.

بهترین فیلتر چهره ها در اینستاگرام 

اینستاگرام هزاران فیلتر شگفت انگیز دارد که از دید اغلب کاربران پنهان است. فکت هایی تاثیر زیادی در جذابیت محتوای پیج شما خواهد داشت. اغلب این فیلترها با آپدیت برنامه به راحتی و بدون نیاز به ترک برنامه اضافه نمایید.

 

فیلتر اینستا کجاست

 

علاوه بر فیلترهای پیش فرض که به ما نمایش داده می شود؛ اینستاگرام، یک گالری از افکت های جدید معرفی کرده که در این قسمت قصد داریم به شما نشان دهیم چگونه فیلترهای اینستاگرام را جستجو و پیدا کنید و در عکس ها و استوری های خود از آن ها استفاده کنید.

چگونه فیلترهای استوری اینستاگرام را پیدا کنیم؟

برای یافتن فیلتر های مختلف اینستاگرام، فیلتر هایی که به طور پیشفرض در استوری تان وجود دارد را به سمت چپ اسکرول کنید. و آیکون دایره ای شکل که تصویر یک ذره بین در آن وجود دارد را لمس کنید.

چگونه فیلترهای استوری اینستاگرام را پیدا کنیم؟

پس از آن، شما به قسمت فیلترهای اینستاگرام می روید. تعدادی فیلتر پیشنهادی در این قسمت وجود دارد که می توانید آن ها را به استوری های خود اضافه کنید. همچنین می توانید در نوار بالای صفحه، فیلتر مورد نظر خود را جستجو کنید.

به عنوان مثال ممکن است شما به دنبال یک فیلتر سیاه و سفید باشید. با جستجوی کلمه Black and White در نوار جستجو، تعدادی فیلتر سیاه سفید برای شما به نمایش در می آید که می توانید از میان آن ها فیلتر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

افکت های اینستا کجاست

برای اضافه کردن فیلتر به استوری خود، کافیست فیلتر مورد نظر را باز کنید و دکمه Try it را لمس کنید. اکنون می توانید با استفاده از این فیلتر، عکس خود را ثبت کنید. همچنین برای اینکه فیلتر را در دوربین استوری خود سیو کنید، باید آیکون دانلود را در پایین و سمت راست صفحه لمس کنید. پس از افزودن افکت مورد نظر، می توانید آن را بلافاصله در افکت های استوری خود ببینید.

ذخیره کردن فیلتر

همچنین شما می توانید افکت ها را از طریق پیج سازنده آن ها پیدا کنید. کافیست وارد پروفایل اینستاگرام شخص مورد نظر شوید و طبق تصویر زیر، آیکون افکت را لمس کنید تا افکت هایی که آن شخص ساخته است، برای شما به نمایش درآید. اکنون می توانید از میان آن ها یکی را انتخاب کنید. اگر می خواهید بدون نصب اپلیکیشن اینستاگرام وارد اکانت خود شوید، ورود به اینستاگرام بدون نصب را در این مقاله مطالعه کنید. 

سازنده فیلتر اینستاگرام

جذاب ترین افکت های اینستاگرام

در ادامه می خواهیم تعدادی از فیلتر های پرطرفدار و پر استفاده اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

فیلتر آرایش اینستاگرام

یکی از پر طرفدارترین فیلترها در میان کاربران اینستاگرام افکت های آرایشی هستند که چند نمونه از آن ها را در ادامه آورده ایم: 

  • YULBERT MAKEUP
  • MY MAKEUP
  • BARA FACE
  • SWEET FACE 

فیلتر آرایش اینستاگرام

یکی دیگر از راهکار هایی که در کنار استفاده از فیلتر های جذاب می تواند به دیده شدن بیشتر صفحه شما کمک کند، خرید فالوور است. شما می توانید همین حالا اقدام به انتخاب و سفارش بسته های مورد نظر کنید.

۱۰۰
فالوور 100% ایرانی
تومان ۵۵،۰۰۰
  • ۳۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۲ ساعت
۲۰۰
فالوور 100% ایرانی
تومان ۱۰۹،۰۰۰
  • ۵۰ فالوور بیشتر (هدیه جبران ریزش احتمالی)
  • زمان تقریبی : ۴ ساعت

افکت بچه شدن چهره در اینستاگرام

یکی دیگر از انواع افکت هایی که طرفداران زیادی دارد، افکت هایی هستند که تصویر شخص را بچگانه می کنند که تعدادی از آن ها، به شرح زیر است:

  • افکت BABY FACE از KRUPSKAYA
  • افکت BABY از ANYAZHIKH
  • افکت BABY FACE از DUBU_HOLIC

افکت بچه شدن چهره در اینستاگرام

بیشتر بخوانید: فیلتر های محبوب اینستاگرام که استوری شما را حرفه ای تر می کنند.

چگونه فیس افکت ها را از استوری دیگران برداریم؟

ممکن است برای شما هم پیش امده باشد که فیلتر استوری شخصی را دوست داشته باشید و بخواهید از آن استفاده کنید. اما راه حل ذخیره و استفاده از فلیترهایی که نمی دانیم نام آن چیست، چگونه است؟!

نام فیلتر دقیقا زیر آیدی فرد مورد نظر در قسمت بالا و سمت چپ تصویر نوشته شده است. اکنون برای ذخیره کردن این فیلتر، با کلیک کردن بر روی نام و انتخاب گزینه save effect می توانید آن را در دوربین استوری خود ذخیره کرده و هر زمان که بخواهید از آن استفاده کنید.

چگونه فیس افکت ها را از استوری دیگران برداریم؟

سخن پایانی

برای جذب فالوور فاکتورهای متنوعی وجود دارد قطعا استفاده از فیلترها برای داشتن عکس هایی زیبا و جذاب بی تاثیر نیست. اما تنها عکس جذاب راهکاری مناسب برای جذب فالوور نیست.

بسیاری از افرادی که تازه با پیج شما آشنا شده اند با دیدن کمبود میزان تعامل سایت تان و کاربران کم آن علاقه ای به فالو پیج شما ندارند. راهکاری که در این زمینه می توانیم به شما توصیه کنیم خرید بازدید استوری است. شما از چه راهکارهای دیگری استفاده می کنید؟

500 بازدید استوری بازدید استوری 2000بازدید استوری

 سوالات متداول

  • فیس فیلتر اینستاگرام کجاست؟
    برای پیدا کردن فیس فیلتر اینستاگرام، وارد استوری شده و فیلتر ها را به سمت چپ بکشید. در آخرین دایره قسمت فیلتر ها، یک آیکون ذره بین وجود دارد که با انتخاب آن، به قسمت فیلتر ها هدایت می شوید. سپس می توانید فیلتر مورد نظر خود را سرچ کنید یا از فیلتر های پیشنهادی اینستاگرام استفاده کنید.
  • چگونه می توانم سازنده یک فیلتر را پیدا کنم؟
    زمانی که به قسمت سرچ فیلتر ها می روید، هر فیلتری را که باز می کنید، نام سازنده آن در بالای صفحه و زیر نام فیلتر نوشته شده است.
  • چطور فیلتر استوری کسی را برداریم؟
    از قسمت بالای صفحه و پایین آیدی شخص، نام فیلتر نوشته شده است که با ضربه زدن روی آن، می توانید آن را استفاده کنید یا در دوربین استوری ذخیره کنید.

۱۳۲ دیدگاه دربارهٔ «آموزش فیس فیلتر اینستاگرام: چگونه از فیلترهای چهره در اینستاگرام استفاده کنیم»

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،اگر پس از آپدیت کردن هنوز هم مشکل دارید می توانید برنامه را یک بار ببندید و دوباره باز کنید. هم چنین راه اندازی مجدد تلفن همراه نیز می تواند در حل این مشکل به شما کمک کند.

      1. سلام و عرض خسته نباشید در قسمت استوری ها میتوام کلیپ سنگین بسازم نمیشه یعنی نیست و خیلی از موبایل فروشی رفتم نمیدونن میشه راهنمایی کنید

        1. ربات اینستاگرام

          سلام وقت بخیر،طبق الگوریتم های اینستاگرام شما فقط قادر به آپلود استوری ۱۵ ثانیه ای هستید و می توانید ویدئو ۵۰ ثانیه ای خودتون را چند قسمتی آپلود کنید.

      1. سلام ببخشید چرا فیلتر ها و افکتای اینستا هنگ میکنن مثلا فیلم میگیرم هنگ میکنه دیر تر از اهنگ میاره و اروم اروم حرکت میکنه افکت رو صورتم

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،اگر اکانت دیگه‌ای روی برنامه ندارید برنامه رو یک بار پاک و دوباره نصب کنید یا با یک اینترنت دیگه امتحان کنید.

      1. ببخشید موبایل من ایفون ۵s هستش و افکت ها توی ویدیو کال نمیان بالا یعنی گذینش نیست اصلا چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،اگر اکانت دیگه‌ای روی برنامه ندارید برنامه رو یک بار پاک و دوباره نصب کنید یا با یک اینترنت دیگه امتحان کنید.

        1. با سلام
          دوست عزیز اپلیکیشن instagram بعد از آپدیت تمام قابلیت های فوق را دارا است بنابر این ابتدا از اپدیت بودن نسخه اینستاگرام خود مطمئن شوید

        2. سلام میخاستم بپرسم ازتون که وقتی دو نفره با فیلتر،عکس و فیلم میگیریم امکانش هست که فیلتر فقط روی یکی مون اعمال بشه؟

  1. سلام،متشکرم بابت توضیحات کاملتون
    ولی یه مشکلی هست که آیکون فیلترهای سلفی برام نمایش داده نمیشه،و حتی اینستاگرامم هم آپدیت هست.نمیدونم چرا اگه راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم?

  2. سلام
    ببخشید اینستاگرام بنده در قسمت استوری روی فیلتر چهره یا آدمک ها گیر کرده و بیرون نمیاد از این حالت
    باید چیکار کنم درست بشه؟
    ممنون

      1. ببخشید من همه کار هارو که گفتین رو کردم و حتی فیلتر شکن استفاده کردم اندروید گوشیم بالاست حذف و دوباره نصب و اکانت هم عوض و از اینترنت دیگری استفاده کردم.نشد باید چیکار کنم؟؟

  3. با سلام اینستای بنده علامت خنده که پایین قسمت لایو هست نداره چندتا اینستا دیگه هم نصب کردم نیومد. باید چیکار کنم؟

  4. سلام. لطفا اگه امکان داره راهنمایی کنین که حالا یه سری فیلتر توی استوری اضافه کردیم بعد خوشمون نیومد. چطور باید فیلترهایی که دلخواه نیست رو حذف کنیم؟؟

  5. سلام مشکل من حل نشد
    فیلترا اصلا واسم نمیاد بالا اون صورت ک باید بزنم روش تا بیان بالا هم نیست اصلا برام

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،برنامه را یک بار ببندید و دوباره باز کنید، همچنین راه اندازی مجدد تلفن همراه نیز می تواند در حل این مشکل به شما کمک کند.

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،اگر پس از آپدیت کردن هم مشکل دارید می توانید برنامه را یک بار ببندید و دوباره باز کنید. هم چنین راه اندازی مجدد تلفن همراه نیز می تواند در حل این مشکل به شما کمک کند.

  6. ربات اینستاگرام

    سلام،می توانید برنامه را یک بار ببندید و دوباره باز کنید. هم چنین راه اندازی مجدد تلفن همراه نیز می تواند در حل این مشکل به شما کمک کند.

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،اگر پس از آپدیت کردن هنوز هم مشکل دارید می توانید برنامه را یک بار ببندید و دوباره باز کنید. هم چنین راه اندازی مجدد تلفن همراه نیز می تواند در حل این مشکل به شما کمک کند.

  7. سلام‌‌‌‌‌من‌برنامه‌رو‌‌آپدیت‌کردم‌با‌فیلتر‌شکن‌و‌اینترنت ‌دیگه‌هم‌رفتم‌ولی‌بازم‌فیلتر‌هارو‌ نمیاره‌چیکار‌کنم

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،اگر اکانت دیگه‌ای روی برنامه ندارید برنامه رو یک بار پاک و دوباره نصب کنید یا با یک اینترنت دیگه امتحان کنید.

  8. برای ممنم هیچ جوری اون بکگراند پشت آدم رو میگه پشتیبانی نمیشه

    برای ممنم هیچ جوری اون بکگراند پشت آدم رو میگه پشتیبانی نمیشه

  9. سلام من همه کارایی که شما گفتید رو انجام دادم ولی یه مشکلی هست اونم اینه که مثلا من از فیلتر استفاده میکنم هنگام استفاده هنگ میکنه مثلا میخندم فیلتر میره یه جای دیگه و دوباره میاد رو صورتمو حرکات صورتموو به شدت اروم میکنه، میشه بگید چیکار کنم؟

  10. سلام چرا فیلتر های اینستا گرام اینقد کند عمل میکند روی گوشیم آپدیت شده هم هست اینستاگرامم ولی با این حال حتی وقتی هم با اینترنت دیگه میرم و به فیلترشکن هم وصل میشم بازم فیلتراش کند عمل میکنه مشکلش چیه پس چطور سر بعضی از گوشیا فیلترا خوب عمل میکنه ولی گوشی ما ن؟

  11. اقا من همه کاری کردم اینستام اپدیته اندرویدگوشیم۸.۱هم خاموش روشن کردم گوشیمو هم بازو بسته کردم برنامرو اما هیچ‌ افکتی ندارع گوشیم
    چرا واقعا؟؟؟؟

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام،اگر پس از آپدیت کردن هنوز هم مشکل دارید می توانید برنامه را یک بار ببندید و دوباره باز کنید. هم چنین راه اندازی مجدد تلفن همراه نیز می تواند در حل این مشکل به شما کمک کند.

  12. سلام من دو تا اکانت دارم توی اینستا ولی فیلتر های قسمتی که پشت‌میگزاریم برام بالا نمیاد لود نمیشه چیکار باید بکنم.ی پیجم میاد ولی پیجی ک لازم دارم فیلترهاش لود نیمشن برای پست گزاشتن

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      ابتدا از آپدیت بودن اینتاگرام خود مطمئن شوید و با فیلتر شکن امتحان کنید.
      اگر مشکل شما همچنان رفع نشد، منتظر آپدیت های بعدی اینستاگرام باشید.

  13. سلام من دو تا اکانت دارم توی اینستا ولی فیلتر های قسمتی که پسست‌میزارم برام بالا نمیاد لود نمیشه چیکار باید بکنم.ی پیجم میاد ولی پیجی ک لازم دارم فیلترهاش لود نمیشن برای پست گزاشتن

    1. در.د بر شما کاربر گرامی،
      این دسته از مشکلات مربوط به سرور های اینستاگرام هستند و در آپدیت ها رفع می شوند؛ از آپدیت بودن اینستاگرام خود مطمئن شوید و از فیلتر شکن استفاده کنید و اگر همچنان با این مشکل مواجه بودید منتظر آپدیت بعدی اینستاگرام باشید.

  14. سلام افکت اینستاگرام برای من باز نمیشه چیکار باید بکنم هر روش رو انجام دادم ولی نتیجه نگرفتم میشه بگید چطور افکت اینستا رو فعال کنم ؟

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، لطفا ابتدا اینستاگرام خودرا اپدیت و سپس با استفاده از فیلتر شکن امتحان کنید .

  15. من هم اینستاگرام خود را اپدیت کردم هم ری استار کردم هم از فیلتر شکن استفاده کردم و اندروید گوشی من بالاست ولی باز هم درست نشد اگر میشود راهنمایی کنید ممنون ❤

  16. سلام من فیلترشکنو روشن کردم گوشیمم راه اندازی مجدد کردم اندرویدشم بالاست اینستامو هرچقد اپدیتم میکنم اصلن علامت اینکه بتونم فیلتررارو ذخیره کنم نمیاره بالا

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      ممکن است این دسته از مشکلات که مربوط به سرور های اینستاگرام می باشند برای تعداد کمی از کاربران به وجود آید که تنها راه حل منتظر آپدیت بعدی بودن است.

  17. سلام من فیلترشکنو روشن کردم گوشیمم راه اندازی مجدد کردم اندرویدشم بالاست اینستامو هرچقد اپدیتم میکنم اصلن علامت اینکه بتونم فیلتررارو ذخیره کنم نمیاره بالا

  18. سلام ، من کلیییی افکت اینستا داشتم
    اما الان که رفتم عکس بگیرم هیجکدومشون نیستن! خود به خود حذف شدن. کسی میدونه چراااا؟

  19. سلام ، من کلیییی افکت اینستا داشتم
    اما الان که رفتم عکس بگیرم هیجکدومشون نیستن! خود به خود حذف شدن. کسی میدونه چراااا؟

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، بعد از ورود به استوری و انتخاب گزینه لایو با لمس آیکون “صورتک” موجود در گوشه سمت راست گزینه “Start Live Video” لیست فیلترها برای شما نمایش داده می شوند .

  20. سلام گوشیه من ایفون هستش و تو تماس تصویری اصن فیلتر وجود نداره اینستامم اپدیت کردم اما باز نیومده مشکل چیه لطفا بگید.

  21. سلام من گوشیم G6پلاسه فیلترای اینستام کند کار میکنه مثلا وقتی سرمو تکون میدم چندثانیه بعد عمل میکنه و افکت رو صورتم میاد همزمان نیست، گفتین به خاطر سخت افزاره یعنی باید چیکار کنم؟؟

  22. سلام خسته نباشید برای من اصلا فیس اون استیکره نمیاد تا بزنم روش فیلترهای اینستا برام بیاد . چند بار هم اینستا رو پاک کردم دوباره نصب کردم هم با فیلترشکن وارد شدم هم بدون‌ فیلترشکن اصلا برام‌نمیاد . فقط همون دکمه وسط میاد که باهاش میشه عکسو فیلم گرفت میشه بگید چیکار کنم ؟

  23. سلام من همه کارهایی که گفتید انجام دادم با اینترنت دیگری ام امتحان کردم روی سه تا از اکانتای اینستاگرامم امتحان کردم برای کال اینستاگرام افکت ها میاد ولی برای لایو و استوری افکت ها نمیاد مننون میشم کمک کنید

  24. سلام من تمام کارهایی که شما گفتید انجام دادم و به اینترنت دیگری هم وصل شدم نشد فیلتر شکنم نصب کردم نشد و میگه که دستگاه شما پشتیبانی نمیکنه در صورتی که اندروید گوشی من ۱۰ هست و با اکانت های دیگری هم امتحان کردم نشد ولی واسه ویدئو کال برام افکت ها میاد لطفا کمک کنید

    1. سلام شاید مشکل از ورژن اندروید گوشی شما پایین است و با قابلیت ها و ویژگی های اینستاگرام سازگار نیست یا آپدیت و نصب به خوبی انجام نشده اینستاگرام خود را اپدیت کنید و از به روز بودن نسخه اندروید خود مطمئن شوید

  25. سلام من اندروید گوشیم ۱۰ هست و با فیلتر شکن هم امتحان کردم و با اینترنت دیگه ای هم وارد شدم ولی افکت اینستا برام نمیاد!!!مشکل چی هست؟

    1. سلام همراه گرامی
      مطمئن شوید این فیلتر ها برای کشور ما هم فعال هست یا نه . همچنین نسبت به اپدیت بودن اپلیکیشن خود مطمئن شوید

  26. سلام من پیج اینستام از طرف رباط اینستا ب مشکل برخورد ک میگه اگ رباط نیستین جلو دوربین سلفی قراربگیرید چندتا حرکت تایید بشه بعد..ایناروانجام میدم واس قسمت ارسال ک میزنم مینویسه برنامه اینستاگرام متوقف شد

    1. سلام، ابتدا از آپدیت بودن اینستاگرام خود مطمئن شوید و سپس از فیلتر شکن استفاده کنید.
      اگر همچنان با این مشکل مواجه بودید چند روز صبر کنید تا اینستاگرام شما را از ریپورت خارج کند.

  27. سلام من پیج اینستام از طرف رباط اینستابسته شد و میگه اگ رباط نیستی دوربین سلفی چند تا نمایه میگیم عکس بگیر ..من مراحلش رو انجام میدم واس ارسال ک میزنم مینویسه اینستاگرام موقتن بسته شد

    1. سلام، در این حالت اینستاگرام شما را برای مدتی ریپورت کرده است و در حال بررسی اطلاعات شماست.
      اگر این ربات همچنان در حال فعالیت در صفحه شماست آن را غیرفعال کنید چرا که اینستاگرام بعد از گذشت مدتی صفحه شما را به عنوان ربات شناسایی خواهد کرد و آن را به طور کامل حذف می کند.

  28. سلام گوشیه من a01core هست فیلتر های اینستارو کلا نداره گوشی به روز رسانی هست اینستا بروز رسانی هست با فیلتر شکن هم بروزرسانی و امتحان کردم اما نیاورده نشونه ۴ الی ۵ تعمیراتی نشون دادم جواب قانع کننده نمیدن اگر راهنماییم کنید ممنون میشم

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      ابتدا وارد بخش استوری اینستاگرام شوید و لیست پایین صفحه را از راست به چپ بکشید تا به گزینه ای که علامت آن یک ذره بین است برسید؛ سپس روس گزینه کلیک کرده و فیلتر های اینستاگرام به شما نمایش داده خواهند شد، فیلتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و با زدن گزینه که شبیه به یک تکه روبان چبده شده است آن را سیو کنید و سپس از آن استفاده کنید.

    1. مریم میرهاشمی

      سلام برای فیلتر تتو فول مسیر زیر را دنبال کنید
      ابتدا وارد قسمت استوری شوید در انتهای فیلتر ها یک علاومت ذره بین یا همان جستجو وجود دارد روی آن کلیک کرده در صفحه باز شده بالای صفحه سمت راست مجدد روی گزینه ذره بین ضربه بزنید سپس کلمه tatto‌را جستجو کنید تمام فیلتر های مربوط به تتو را برای شما به نمایش می گذارد با انتخاب گزینه مورد نظر سپس روی گزینه پایین سمت راست (مربع که داخل آن فلش رو به پایین دارد و برای دانلود افکت هست ) کلیک کنید.

    1. سلام برخی فیلتر ها برای یکسری مناطق جغرافیایی فعال شده اند یا برای برخی از اپلیکیشن ها به صورت تصادفی (رندم) و ازمایشی فعال هستند ممکن است آن فیلتر چهره هم جزو این موارد باشد

    1. سلام همراه گرامی با اپدیت اینستاگرام معمولا باید دسترسی داشته باشید به فیلترهایی که اینستاگرام برای موقعیت جغرافیایی کشورمان فعال کرده است البته برخی از فیلترها با فیلترشکن برای کشور ما فعال می شود و برخی دیگر تنها برای برخی کاربران فعلا فعال شده مثل قابلیت ری\لای برای کاربران اندروید

    1. سلام امکانش هست قابلیت های خود فیلتر باشد یا اندروید شما پایین هست و فیلتر برای سیستم های بالاتر جوابگو هست

    1. سلام همراه گرامی همون طور که قبلا گفتم امکانش هست از قابلیت های خود فیلتر باشد یا اندروید شما پایین هست (این که اندروید پایین باشه ممکنه برای اپدیت نبود گوشی باشه)

  29. سلام خسته نباشید، من یه عکس از یک شخص دارم و میدونم که روی عکسش فیلتر هست وقتی اسم فیلترو نمیدونم فقط عکس سلفیشو دارم چجوری میتونم فیلترشو پیداکنم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .