ریپورت اینستاگرام : چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟

آموزش رفع ریپورت اینستاگرام

معمولاً در شبکه‌های اجتماعی قوانینی وجود دارد که کاربران باید این قوانین را رعایت کنند. اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و قوانین و مقرراتی دارد که کاربران اینستاگرام موظف به رعایت این قوانین می‌باشند.

برای نمونه شما نمی‌توانید از تصاویر نژادپرستانه در پست‌های اینستاگرام خود استفاده کنید و یا پست‌های دیگران را به نام خود به اشتراک بگذارید! در سایت اینستاگرام در قسمت TERMS این قوانین بیان شده است. حال ریپورت اینستاگرام چیست؟

اگر کاربران قوانین اینستاگرام رعایت نکنند، این اقدام می‌تواند باعث حذف اکانت اینستاگرام آنها  شود. در این قسمت از مجموعه آموزش‌های اینستاگرام، نحوه تشخیص ریپورت اینستاگرام کاربران و همچنین رفع ریپورت بیان می‌شود. خرید فالوور اینستاگرام واقعی باید از سایت های معتبری همچون فالوجت انجام شود. نمی دانید بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام ارزان چه سایتی است؟ با ما همراه باشید.

فالوور

کاربران در اینستاگرام می‌توانند عمل خلاف قوانین دیگر کاربران را گزارش دهند، که به این عمل، ریپورت کردن گفته می‌شود. این ریپورت کردن می‌تواند شامل کاربر، پست، تصویر و یا کامنتی باشد. این موارد شامل ریپورت می شوند:

  • انتشار تصویر یا کامنت تبلیغاتی و اسپم
  • انتشار پست و تصاویر دیگران به نام خود
  • عدم رعایت قانون کپی رایت
  • انتشار تصاویر و کامنت‌های غیر اخلاقی
  • پست‌ها و کامنت‌هایی شامل خودکشی، تهدید و آزار و استفاده از مواد مخدر

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر ریپورت‌های غیر واقعی ارسال شود، منجر به بسته شدن آن اکانت نمی‌شود.

ریپورت اینستاگرام

رفع مشکل ریپورت اینستاگرام و بلاک شدن در اینستاگرام

در صورتی که برای کامنت گذاشتن، لایک کردن و فالو کردن و … با مشکل مواجه شده‌اید، احتمالاً با مشکل ریپورت و بلاک شدن مواجه شده‌اید. بلاک شدن یک کاربر ممکن است توسط کاربران صورت گرفته باشد و یا توسط اینستاگرام کاربری بلاک شده باشد.

 

رفع ریپورت اینستاگرام و بلاک شدن توسط اینستاگرام

اگر برای کامنت گذاشتن در اینستاگرام با مشکل مواجه شده‌اید، احتمالاً در یک بازه زمانی بیش از حد مجاز کامنت ارسال کرده‌اید، این مشکل پس از چند ساعت رفع می‌شود. اما اگر با مشکل لایک کردن مواجه شده‌اید، در یک بازه زمانی بیش از اندازه لایک کرده‌اید.

بلاک شدن شما برای فالو کردن، به این معنی می‌باشد که شما یا در یک بازه زمانی بیش از اندازه فالو کرده‌اید و یا بیش از ۷۵۰۰ فالو کرده‌اید. رفع این نوع از بلاک شدن توسط اینستاگرام ممکن است تا یک ماه طول بکشد.

اگر برای افزایش فالوور خود در اینستاگرام به فکر فالو، آنفالوی دستی هستید این یک راه پرخطر برای شماست. راهی که می تواند به بلاک شدن و حذف اکانت شما منجر شود. اما راه دیگری که برای افزایش آن به شما پیشنهاد می شود خرید فالوور اینستاگرام است.

برای رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام راهکارهای زیر را انجام دهید:

راهکار اول :

به طور کلی اینستاگرام اکانت هایی که فالوور، لایک و یا بازدید بیشتری دارند، بیشتر اعتماد میکند. و کم تر این اکانت ها دچار بلاک و ریپورت اینستاگرام می شوند.

لذا یکی از راه هایی که ممکن است باعث افزایش اعتماد اینستاگرام معتبر تر جلوه کردن اکانت شما شود، افزایش مستمر فالوور و لایک پیج شما می باشد.

برای این کار می توانید از میان بسته های زیر به سرعت میزان فالوور درخواستی خود را سفارش دهید. تا علاوه بر جلب بیشتر اعتماد اینستاگرام، جلوه بهتری در میان فالوورهایتان پیدا کنید.

[pricing-table prcat=”irfollow3″ prtype=”follower” prname=”فالوور ایرانی” tcols=”3″ color=”orange” pratts=”با کیفیت ترین در بازار ایران, شروع آنی پس از خرید, بدون نیاز به پسورد, ضمانت بازگشت وجه, بدون نیاز به فالو کردن دیگران, دارای کمترین ریزش” prdis=””]

بیشتر بخوانید: آموزش بازگردانی پیج اینستاگرام

راهکار دوم برای رفع بلاک شدن توسط اینستاگرام:

یکی از راهکارهای معمول، این است که از فالوورهای خود بخواهید تا برای شما کامنت انگلیسی ارسال کنند. در واقع با این روش به اینستاگرام ثابت می‌کنید که شما اسپم نیستید! به این منظور می‌توانید از تصاویر زیر به همراه یک پیام متنی استفاده کنید:

ریپورت اینستاگرام

راهکار سوم برای رفع بلاک شدن توسط اینستاگرام:

راهکار دیگر برای رفع ریپورت اینستاگرام ، تغییر ایمیل اکانت می‌باشد. به این منظور وارد پروفایل خود شوید و گزینه Edit your profile را انتخاب نمایید. حال در قسمت  می‌توانید شماره تلفن و ایمیل خود را ویرایش کنید. بعد از تغییر ایمیل یا شماره تلفن، پیامی حاوی یک لینک ارسال می‌شود که باید بر روی آن کلیک کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید می توانید شماره تلفن و ایمیل خود را در قسمت های مشخص شده برای رفع ریپورت اینستاگرام انجام دهید. خرید فالوور اینستاگرام 10k باعث بالا رفتن تعداد فالوورهای شما و به دنبال آن بالا رفتن درآمد و فروش شما می شود. 

رفع ریپورت اینستاگرام

 

راه حل چهارم برای رفع بلاک اینستاگرام با پیام Action Blocked

زمانی که در اینستاگرام بلاک شوید هنگام ورود به صفحه پروفایل خود با پیام Action Blocked روبرو خواهید شد، زمانیکه در پروفایل خود این پیام را مشاهده کردید ، گزینه Tell Us را فشار دهید تا به اینستاگرام بگویید که در این موضوع اشتباه کرده است.

اکشن بلاک اینستاگرام

بعد از مشاهده این پیام گزینه Tell Us را لمس کنید ، بعد از آن به احتمال زیاد اینستاگرام برای شما ایمیلی ارسال خواهد کرد و درخواست تکمیل اطلاعات را دارد و یا از شما درخواست می کند که عکس خود را ارسال کنید تا بررسی کند که شما ربات نیستید و یک آدم واقعی هستید. پس از بررسی عکس، اکانت اینستاگرام شما بعد از چند روز مجدا فعال می شود.

راه حل پنجم ثبت درخواست رفع بلاک از بخش تنظیمات

به صفحه پروفایل اینستاگرام خود مراجعه کنید. به بخش تنظیمات یا   Options که با علامت چرخ دنده در گوشه ثبت راست در بالای صفحه قرار دارد وارد شوید . در صفحه تنظیمات همانطور که در تصویر مشاهده می کنید گزینه Report a Problem را انتخاب نمایید. در این قسمت شما می توانید مشکلات اینستاگرام خود که نیاز به پشتیبانی تیم فنی دارد اعلام کنید در این قسمت مسائل مختلفی را می توانید به اینستاگرام گزارش دهید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در بین گزینه مورد Something isn’t Working را انتخاب کنید. و فرم مربوط به رفع بلاک را در اینستاگرام را پر کرده و دکمه ارسال را بزنید. در متن زیر می توانید نمونه ای از پیامی را که می توانید برای اینستاگرام ارسال کنید مشاهده کنید.

?Hi, I’ve noticed that my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a realperson. Would you please recheck my suspension

رفع ریپورت اینستاگرام

راه حل ششم برای رفع مسدودی اینستاگرام 

در این قسمت با مراجعه به سایت اصلی اینستاگرام ، در قسمت مربوطه می توانید اعلام هک شدن صفحه اینستاگرام خود را به اینستاگرام اعلام کنید. برای این کار لازم است فرم اعلام اکانت هک شده را تکمیل کنید. اینستاگرام بعد از تایید هویت واقعی شما به عنوان صاحب اکانت ، صفحه اینستاگرام شما را بلاکی خارج می شود. برای خواندن شرایط اینستاگرام  بر روی آن کلیک کنید.

چگونه بفهمیم چه کاربری ما را ریپورت و بلاک کرده است؟

قبل از هرچیز باید متوجه شوید که چه کسی شما را بلاک کرده است، اما اینستاگرام اجازه نمی‌دهد شما به طور مستقیم چک کنید چه کسی شما را آنفالو و یا بلاک کرده است.

اگر دیگر نمی‌توانید پست‌های اکانت کاربری را مشاهده کنید، این احتمال وجود دارد که آن شخص شما را آنفالو و یا بلاک کرده باشد.

  یکی از ترفندهایی که می‌توانید بفهمید چه کسی شما را بلاک کرده است، سرچ اکانت آن کاربر می‌باشد. به این منظور اگر به کاربری شک دارید که شما را بلاک کرده باشد، باید در صفحه جستجوی اینستاگرام، نام اکانت آن کاربر را وارد کنید.

در صورتی که اسم او برای شما نمایش داده نمی‌شود، احتمالاً آن کاربر شما را بلاک کرده است. اگر می‌توانید وارد صفحه اینستاگرام کاربر شوید اما وقتی او را فالو می‌کنید، جزء فالوورهای او نمی‌شوید و همچنان دکمه Follow را مشاهده می‌کنید، یعنی توسط او بلاک شده‌اید.

همچنین اگر دیگر اسم او جزء فالووینگ‌های شما نیست، بازهم می توان احتمال داد توسط آن کاربر آنفالو و یا بلاک شده‌اید.

نکته با  اکانت جدید می‌توانید آن کاربر را فالو کنید ولی با اکانت فعلی خود نمی‌توانید، یعنی آن اکانت شما بلاک شده است.

اگر ریپورت شدن شما در اینستاگرام به خاطر فالوو کردن و لایک بیش از حد در یک بازه زمانی است می توانید از پنل افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت استفاده کنید. این ربات با سرعت قابل تنظیم از سوی کاربر و مطابق با سیاست های اینستاگرام به افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما کمک خواهد کرد. خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش از بهترین ویژگی های خرید از سایت فالوجت است. 

رفع ریپورت شماره تلفن در اینستاگرام

برخی از افراد با مشکلاتی مثل ریپورت شماره تلفن در اینستاگرام روبرو هستند. اینگونه افراد به روش های ذکر شده نمی توانند جواب بگیرند. و دیگر قادر نخواهند بود هیچ اکانت اینستاگرامی با آن شماره بسازند. برای این گونه افراد پیشنهاد می کنم که راه زیر را تست کنند. این راه ۱۰۰ درصد تضمینی نیست ولی امیدوارم شما نیز مثل دوستان دیگر نتیجه کسب کنید. مراحل رفع ریپورت شماره تلفن در اینستاگرام را دنبال کنید.

یک ایمیل با متن زیر که حاوی اطلاعات اکانت اینستاگرام ، شماره تلفن شما بدون صفر اول  برای ایمیل بخش پشتیبانی اینستاگرام به ادرس Info{@}Instagram.com ارسال کنید. منظور از {@} همان @ است. 

: Dear administrator
.There Is some problem with my Instagram account
someone reports Me As a spammer wrongly And i found an unfair limitation on my account
Would you please fix problem

—My phone number: +989
—:My ID
.I look forward to hearing from you very soon

دلایل بلاک شدن در اینستاگرام 

اینستاگرام به منظور سهولت کاربران خود قوانین سخت گیرانه ای برای جلوگیری از فعالیت اسپمر ها در این شبکه اجتماعی اتخاذ می کند. از دلایل بلاک شدن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارسال پست بیش از حد معمول
  • بیش از ۳۵۰ لایک در یک ساعت
  • فالو کردن بیش از حد کاربران دیگر
  • بلاک شدن پی در پی توسط چندین کاربر
  • ارسال کامنت و اموجی های پی در پی به صورت تکراری
  • منشن کردن بیش از حد افراد
  • استفاده نادرست از ربات های اینستاگرام
  • رعایت نکردن قوانین اینستاگرام

منبع: هیواتک

فالوور

 

۲۷۵ دیدگاه دربارهٔ «ریپورت اینستاگرام : چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟»

  1. سلام…اگر هیچکدوم از این موارد بالا رو انجام ندادیم رفع ریپورت میشیم یا باید حتما اینکار ها رو کرد؟

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر، بسته به الگوریتم های اینستاگرام یک تا چند هفته اینده از این حالت خارج میشید.

    2. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر،رفع ریپورت تا مدت دیگری انجام میگیرد ولی شما میتوانید با خرید بسته های فالور فالوجت به رفع ریپورت کمک کنید.

      1. سلام من با پیج هیچ کاری نداشتم شب خوابیدم صبح پاشدم اومدم یوزر نیم و رمز اکانتمو زد وارد شم دید ریپرت شدم و نمیتونم وارد شم الان ۲ روز هم هست تلاش میکنم بر برگردونش

        1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
          ممکن است اینستاگرام شما را به دلایل مختلفی ریپورت کرده باشد یا از طرف کاربران به دفعات ریپورت شده باشید و پیج شما موقتا بسته شده باشد؛ پس از گذشت حداقل ۴۸ ساعت ورود به اینستاگرام را دوباره امتحان کنید.

  2. سلام
    ببخشید من تازه اینستاگرام نصب کردم و داشتم حساب جدید باز میکردم که اخطار بلاک اومد باید چیکار کنم
    میشه راهنمایی کنید

  3. سلام پیج من هیچیش بالا نمیاد چون زیاد فالو کرده بودم فقط میزنه پسووردتو عوض کن میخوام عوضشم کنم نمیشه میزنه اشتباس کلا میپره چیکار باید کنم ینی دیگ کلا بالا نمیاد؟اول زد بلاک‌شدی الان دیگ هیجی نمیاد از پیج

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر،مشکل شما یک تا چند هفته اینده حل میشود و البته میتوانید در اینستاگرام وب لاگین بشیدو تغییر رمز انجام بدهید .

      1. سلام ببخشید بالاخره تا چند هفته ی آینده دیگه اومدیانه چون منم متاسفانه فالوکردم وآنفالو کردم ریپورت شدم بالا میاره یعنی درست میشه

        1. مریم میرهاشمی

          سلام و وقت بخیر همراه گرامی
          اگر اکانت شما کلا بسته شده دیگر اکانت خود را از دست داده اید اما اگر محدود شده اید بعد از چند هفته حتما اکانت شما بازگردانی می شود

  4. سلام خسته نباشید

    من با عوض کردن شماره و ایمیل رو اکانت اینستام برای رفع ریپورت
    میخواستم ببینم اکانتم نمیپره وقتی اینارو عوض کنم؟

  5. مشکل اکانت اینستاگرام من اینه که قسمت Add post to your story فعال نیست،نه برای پست های خودم نه پست های پیج های دیگران ،در حالی که همه این پیچ ها و پیچ خودمpublicهستند .
    عوض کردن رمز-عوض کردن شماره تلفن-پاک کردن کش-وارد اکانت شدن با گوشی دیگر-پاک کردن و نصب مجدد برنامه-اضافه کردن اکانت فیسبوک
    هیچ کدام جواب نداد.
    واقعا مستاصل شدم
    کسی هست مرا یاری کند؟

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،فیلترشکن رو روشن کنید و با اینترنت دیگر امتحان کنید،البته اپدیت کردن ان هم میتواند موثر باشد.

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر،اکانت شما به دلیل دایرکت بیش از حد و تکراری بلاک اکشن شده و بعد از بازه ی زمانی مشخصی به به حال عادی بر می گرده.

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،در صورتی که برای پست گذاشتن، لایک کردن و فالو کردن و … با مشکل مواجه شده‌اید، احتمالاً با مشکل ریپورت و بلاک شدن مواجه شده‌اید. بلاک شدن یک کاربر ممکن است توسط کاربران صورت گرفته باشد و یا توسط اینستاگرام کاربری بلاک شده باشد.رفع این نوع از بلاک شدن توسط اینستاگرام ممکن است تا یک ماه طول بکشد.

      1. ربات اینستاگرام

        سلام وقت بخیر،زمان بلاک شدن اکانت به شما اعلام میشوداز طریق اینستاگرام ، ولی یک تا چند هفته اینده مشکل شما رفع خواهد شد.

  6. سلام کلا اینستاگرامم باز نمیشه بخاطر آنفالو کردن عضوهام
    میگه پوشش باز خوانی نمیشود و کلا صفحه اینسام سفیده چیکار باید کنم؟؟؟؟

    1. سلام برای منم دقیقا همین اتفاق افتاده چون زیاد آنفالو کردم پیجم دیگه نمیاد فقط یه صفحه سفید میاد و به انگلیسی مینویسه درخواست شما انجام نشد لحظه‌ای بعد دوباره امتحان کنید
      لطفاً راهنمایی کنید?⁦??⁩?⁦
      هیچ کاری نمیتونم با پیجم انجام بدم
      پیجم واسه خودم نمیاد ولی با پیج های دیگه سرچ میکنم پیجم میاد

      1. سلام منم بخاطر آنفالو کردن زیاد پیجم کامل بسته شد حتی با پیج دیگه سرچ کردم پیجمو نمیاره
        میخوام لاگین شم میگه (دنبال کن مراحل بعدی در مدت ۳۰ روز ما تلاش میکنیم پیجت رو برگردونیم قبل اینکه از دسترس خارج بشه)
        میخوام بدونم پیجم دوباره برمیگرده یا کامل بسته شد
        حدود ۴۰۰ تایی فالور و ۱۷۰ پست داشت
        و اینکه چیکار کنم لطفا کمک کنید?

        1. من امروز ریپورت شدم می گه بعد ۳۰ روز باز می شه خیلی می ترسم باز نشه کلی پیچم رو دوست داشتم اصلا پبچم دیده می شه با اکانت دیگه

      1. درود بر شما
        برای رفع ریپورت اینستاگرام باید کامنت انگلیسی داشته باشید و البته صبر کنید. حداقل ۲۴ ساعت تا یک هفته زمان رفع ریپورت اینستاگرام هست

  7. من پست های زیادی لایک کردم ولی نمیدونستم که اینستا به اینم گیر میده لطفا اکانت منو برگردونید همش سفحه سفید هس و میگه پوشش خبری بازخوانی نمیشود ایا اکانتم بر میگردد؟!

  8. سلام من پیجم رو تازه بازکردم میخواستم فالورجمع کنمو دخواست فالومیدادم…ولی بعد چند روزوقتی میخوام فالو کنم پیام میاد که به خاطر حمایت از انجمن تعداد دفعات که میتوانید کارهای خاصی رو انجام بدین رو محدود کردیم..چیکار میتونم بکنم

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،بلاک شدن شما برای فالو کردن، به این معنی می‌باشد که شما یا در یک بازه زمانی بیش از اندازه فالو کرده‌اید. رفع این نوع از بلاک شدن توسط اینستاگرام ممکن است تا یک ماه طول بکشد.

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر از طریق هلپ اینستاگرام ایمیلی ارسال کنید به اینستاگرام و مشکل خودتون رو مطرح کنید .

  9. من امروز انفالو کردم وتعداد ١٠٠ تا لایک در یک ساعت چون پیج کاریه تازه راه انداختم نمیدونستم چیکارکنم الان نمیرونم لایک کنم حتی پست خودمو بایدچیکار کنم ؟؟ درست میشه خودش اگه چند روز پست یا لایک نکنم ؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر،اکانت شما ریپورت شده و به احتمال زیاد یک تا چند هفته اینده مشکل شما رفع خواهد شد.

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ،پیج شما ریپورت شده و امکانش هست که اینستاگرام دلیل این اتفاق رابرای شما ارسال کرده باشد .

  10. صلام اکانتم وقتی میخام واردش بشم ارور میده هرکاری میکنم نمیشه از طرف ایمیل میخوام رمزمم عوض کنم ارور میده چیکارکنم??

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر،با اطمینان کامل از صحیح بودن ایمیل و شماره تلفن ثبت شده ی خود مجددا تلاش کنید

    2. ربات اینستاگرام

      سلام،شما می توانید از طریق ایمیل و شماره تلفنی که قبلا در اکانت خود ثبت کردید رمز عبور خود را بازیابی کنید.

  11. سلام من هیچ تغییری قسمت پروفایلم نمیتونم ایجاد کنم و قسمت لایک و کامنتو فالو که کسی بکنه بهم نمایش داده نمیشه و کسی هم دایرکت پیام بده اعلانش برام بالای صفحه نمیاد

  12. سلام دو روزه که صفحه اینستاگرامم سفید شده و میگه پوشش خبری بازخوانی نمیشود با اکانت دیگه ام مشخصات پیجم هست اما داخل اکانت خودم نمیتونم هیچ‌پست یا استوری رو ببینم راه حلش چیه ممنون

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ،در اینستاگرام وب لاگین بشید و تغییر رمز انجام بدید واینستا رو پاک کرده و دوباره نصب کنید.

  13. سلام ببخشید من وقتی میرم تو صفحه اینستاگرامم هیچی بالا نمیاد . کلا سفیده و مینویسه پوشش باز خوانی نمیشود .
    با اکانت دیگه ام خودمو سرچ کردم و پیدا کردم
    الان چی کار کنم ؟؟

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر،در اینستاگرام وب لاگین بشید و رمزتون رو تغییر بدید و اینستای قبلی رو پاک کنید و دوباره نصب کنید.

    1. ربات اینستاگرام

      سلام اگر پیامی به شما داده شده در خصوص اینکه اطلاعات شما حذف شود از طریق ایمیلتون پیج شما دیگر برنمیگرده ولی در غیراین صورت با ایمیل بازیابی میشه.

  14. سلام اکانت من از دسترس خارج شده و کد ارسال میکنه کد رو وارد میکنم دوباره کد امنیتی میفرسته اونم وارد میکنم قبول نمیکنه چه اتفاقی برا پیجم افتاده لطفا راهنمایی کنین

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر در اینستاگرام وب لاگین بشید ورمزتون رو تغییر بدید و اینستای قبلی رو پاک کنید و دوباره نصب کنید به احتمال زیاد درست میشه.

  15. سلام بنده تعدادی از فالوورامو آنفالو کردم ک ی صفحه باز شد و گفت ک حساب شما محدود شده است.حالا میخواستم ببینم چکا کنم تا دوباره از ریپورت بودن خارج شوم

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر در اینستاگرام وب لاگین بشید و رمز خودتون رو تغییر بدید و البته بهتر هستش که اینستاگرام قبلی رو پاک کنید و دوباره نصب کنید

  16. سلام نزدیک۸ماه هست نه کسی که فالوم میکنه نه کسی که لایکم میکنه یا کامنت میزاره واسم پیامش نمیاد حتی تو خودصفحه و اینکه نه میتونم بیوم رو عوض کنم نه میتونم پروفایل رو عوض کنم حساببم از کسبو کار با شخصی وارد نمیشه

  17. محمد مهدی هوشمند

    سلام من اکانتم امروز بهش ۴ تا اخطار بی مورد اومد که استوری خشونت آمیز میزاری که کاملا اشتباه بود بعد یدفعه کل صفحه اکانت سفید شده بعد از چن ساعت و هیچ کاری نمیشه توش انجام داد و تو اون اخطاری هم که اومد بی دلیل گفتن ممکنه پاک کنن اکانت رو ولی با اکانت دیگم سرچ میکنم اکانتم رو هنوز دلیت نی ولی میرم توش صفحه کاملا سفیده و انگار پیج رو بسته اینستا. لطفا راهنمایی کنید♥️??

  18. سلام ببخشید من اینستا بالا نمیاد فکر کنم چون زیاد آن فالو کردم و همش خارج میشه و دایرکتم نمیاد و couldn’t refresh feed میاد خودش درست میشه ؟

  19. سلام من نمیتونم فالو کنم مینویسه بعدا دوباره امتحان کنید ?اکانت من ریپورت اگه ریپورت چیکار کنم؟
    و ممنون از سایت خوبتون

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ، شما میتوانید با خرید بسته های فالور از فالوجت به رفع هر چه زودتر ریپورت کمک کنید.و یا تا مدتی صبر کنید تا از ریپورت خارج شوید.

  20. سلام خسته نباشید من یک استوری وحشتناک گذاشته ام وبعد از اون هر چی میخوام وارد پیجم بشم میگه پوشش خبری بازخوانی نمیشود . گفتم ببینم راهی وجود داره که پیجم برگرده حاضرم هر کاری انجام بدم فقط پیجم برگرده

    1. ربات اینستاگرام

      سلام وقت بخیر ، اگر یوزر نیم شما حذف نشده باشد پیج را میتوانید برگردانید( با ایمیل زدن به اینستاگرام) ،ولی اگر یوزرنیم شما را نیاورد پیج از طرف اینستاگرام بسته شده است.

  21. من تو اینستا گرام میخوام استوری بزارم یک اخطار قرمز رنگ میاد که دوباره تلاش کنید و من صدبار دیگه هم بزنم باز همین اخطار رو میده . لطفا کمکم کنید ممنون

  22. درود.
    تو روز بیشتر از ۴۰۰ نفرو آنفالو کردم،و الان نه میتونم لایک کنم نه کامنت بزارم،نه آنفالو یا فالو کنم.
    کی از ریپورت در میام؟

  23. سلام من یبار از پیجم در اومدم بعد که خواستم برم تو پیجم نرفت کد خواست
    الان هرچقد میزنم کد ارسال بشه به من نمیاد

    1. ربات اینستاگرام

      سلام،شما می توانید از طریق ایمیل و شماره تلفنی که قبلا در اکانت خود ثبت کردید رمز عبور خود را بازیابی کنید.

  24. سلام من ی پیج رو تازه ساختم از امروز عصر وقتی میخوام کامنتارو یه پست رو ببینم اصلا نمیشه همش رو گردونه میچرخه و نمیاد بالا با اینکه من هیچگونه پیام مربوط به بلاک شدن از اینستا دریافت نکردم البته آنفالو زیاد کردم اگه بلاک شدم پس چرا هیچ اخطاری برای من نیومده ولی دسترسی من به کامنتا محدود شده؟ممنون میشم جواب بدید

  25. سلام من تازه اینستا نصب کردم و همرو فالو کردم بعد فک کنم ریپورت شدم میرم تو اکانتم فالورهام رو ی عدد وایساده ولی با اکانت دیگه میرم فالورام زیاده چیکار کنم تو پیج خودمم فالوورامو عددواقعیشو نشون بده

  26. سلام خسته نباشید من اولش حدود ۳۰۰نفر انفالو کردم بعد ریپرت شدم بعد ۵ ساعت دوباره رفع ریپرت شدم بعد دباره ۲۰۰نفرو انفالو کردم بعدش کلا پیجم پرید الان میرم داخل اینستاگرام میره داخل یه صفحه دیگه مینویسه لطفا چند دقیقه دیگه تلاش کنین الان پیج من دیگه بر نمیگرده لطفا کمک کنین

    1. درود بر شما کاربر عزیزفالوجت،
      شما توسط اینستاگرام ریپورت شده اید و این مشکل بعد از گذشت مدتی رفع خواهد شد. ( در صورت رفع نشدن مشک با فیلتر شکن و یا کامپیوتر وارد شوید.)
      توجه داشته باشید که تعداد استاندارد آنفالو که توسط اینستاگرام تأیین شده است ۱۰۰ نفر در ۲۴ ساعت می باشد و تعداد بیش از آن شما را برای مدتی بلاک خواهد کرد.

  27. سلام اینستا گرام وقتی میخوام یک نفرو انفالو کنم میزنه ما بعضی از کار هارا محدود کردیم و اگه اشتباه کردیم اطلا دهید باید چکار کنم لطفا کمکم کنید

  28. سلام پیج اینیستاگرام من اصلا باز نمیشه که برم توش و وقتی با پیج های دیگه سرچ میکنم اصلا نمیاره این علتش چیه؟ و اینکه چیکار کنم درست شه؟

  29. سلام، نیمی از فالویرهای من هیچ پست و استوری توی پیجم نمیبینن، حتی تعداد فالویرها و فالویینگ ها رو صفر میبینن. در صورتیکه ۵۰ درصد دیگه از فالویرها اوکی هستن و میبینن. ممنون میشم کمک کنید که مشکل چیه و باید چکار کنم؟

  30. سلام من تعدادی انفالو و بلاکم کردن اینستا منو ریپورت کرده و از پیج خارج شدم رفتم که بیارم بالا به انگلیسی نوشته بود تا ۳۰ روز دیگه یعنی بعد مدت یک ماه پیجم از ریپورتی در میاد که برم داخلش ممنون میشم پاسخ دهید

  31. سلام ؛ ببخشید من هیچ کدوم از اینا خطا ها که گفتین رو انجام ندادم ولی چن وقتیه نمیتونم پیجی رو فالو کنم .لایک میتونم بکنم کامنتم میتونم بزارم ولی فالو نه

  32. سلام
    من متاسفانه بیشتر از ۲۰۰نفر انفالو کردم
    ریپورت شدم و تاریخ مشخص بهم داده
    حالا میخوام بدونم ایا دقیقا در اون تاریخ از ریپورت در میام؟

  33. ریپورت شدم و تاریخ مشخص بهم داده
    حالا میخوام بدونم ایا دقیقا در اون تاریخ از ریپورت در میام؟
    ایا اینستا روی حرفش میمونه؟

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، اگر اینستاگرام تاریخ دقیق بهتون داده بله تو همون تاریخ از ریپورت خارج میشوید .

  34. سلام من کلا ریپورت شدم هیچ کاربااکانتم نمیتونم کنم حتی عکسمم نمیتونم بردارم هیچ کار پیامم میفرستم برای توضیح به اینستا اخطار ریپورت میاد چیکارکنم حالا

  35. سلام من امروز خواستم وارد اینستا بشم این پیغام رو فرستاده،
    در پیج کاریم یکی و فالو کردم فکر کنم همون گزارش فرستاده و ریپورت شدم.
    که استفاده ی غیر معمول انجام دادید درصورتی که من زیاد فالو انجام دادم الان میگه صفحه ی وب در دسترس نیست
    لطفا راهنمایی بفرمایید

  36. Confirm it’s You to Login
    این پیغام اومده
    و میگه تا ۳۰ روز دیگه قبل از اینکه حسابتون غیر فعال بشه،
    حساب شما را به شما معرفی خواهیم کرد.
    ریپورت شدم.
    لطفا راهنمایی کنید.
    ناشناس

  37. سلام من چند روزه بلاکم و همچنین ریپورت و نه میتونم کسیو فالو کنم نه انفالو و کامنت و لایک هم نمیتونم بزارم چه مدت طول میکشه تا درس بشه ؟

  38. سلام من پیجم نمیدونم چرا بازنمیشه اصلانمیتونم واردپیجم بشم ک اطلاعاتمو ویرایش کنم.وقتی باگوشی یکی دگ سرچ میکنم میج خودمو نمیاره.واس خودمم میاره thanks for providing info

  39. سلام من پیجم اصلابازنمیکنه وقتی باگوشی یکی دگ پیج خودموسرچ میکنم نمیاره نیگه همچین کاربری وجودندارد.واس خودمم میارهthanks for providing info.چکار کنم.مشکل پیجم چیه

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      پیج اینستاگرام شما ریپورت شده است و اینستاگرام بعد از بررسی صفحه شما در صورت نبودن مشکل، آن را بازگردانی می کند و می توانید هر ۴۸ ساعت ورود را امتحان کنید اما این امکان نیز وجود دارد که صفحه شما به کلی بسته شود.

    1. کارشناس شبکه های اجتماعی

      سلام وقت بخیر ، طبق قوانین اینستاگرام شما در هر ساعت میتوانید ۶۰ درخواست فالو کردن ارسال کنید . احتمالا قوانین را نقض کرده اید

  40. سلام پیج من مشکل پیدا کرده ینی وقتی داخل اینستا میرم بعد چند ثانیه میپره بیرون
    برای این مشکلی راه حلی ندارین؟؟؟؟؟؟?

  41. سلام وقتتون بخیر پیج من حدودا دوهفته است که ریپورت شده ام. امکان پاسخ دهی به کامنتها و گذاشتن کپشن را ندارم و در صورت پاسخ دهی به کامنت یا نوشتن کپشن پیام اینکه شما ریپورت شدید را دریافت می کنم . اما می توانم لایک کنم و پست بگذارم و دایرکتها را پاسخ دهم تا چه زمانی طول می کشد و چه کارباید انجام دهم؟

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      بستگی به نوع ریپورت شما، زمان دیپورت متفاوت است و از طرف اینستاگرام مشخص می شود. پس تنها راه، صبر کردن برای خارج شدن از ریپورت است.

  42. سلام بنده اکانتم هیچی نمیاره کلا سفید شده فقط پروفایلم دیده میشه بعدش نوشته! .متاسفیم پوشش خبری بازنشانی نمیشود.لطفا راهنمایی کنید

    1. روش حل خطای پوشش خبری بازخوانی نمی شود اینستاگرام

      روش اول :

      به تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید و در قسمت تاریخ و ساعت، حالت تنظیم را روی خودکار قرار بدهید. باید با اتصال به اینترنت ساعت و تاریخ گوشی و یا تبلت شما به روز شود. اگر این اتفاق نیفتاد در ابتدا به صورت دستی تاریخ و ساعت را به روز کنید و سپس تنظیمات را بر روی حالت خوکار قرار بدهید.

      روش دوم :

      برنامه اینستاگرام را به آخرین نسخه آپدیت کنید و یا برنامه را کاملاً پاک کنید و آخرین نسخه را نصب کنید.

      روش سوم :

      اگر زبان اینستاگرام شما فارسی است آن را به انگلیسی تغییر بدهید و برنامه را کامل ببندید و دوباره اجرا کنید.

      روش چهارم :

      از اپلیکیشن های دور زدن تحریم مانند فیلترشکن ها استفاده کنید و برنامه را دوباره اجرا کنید.

  43. سلام شبتون بخیر
    We restrict certain activity to protect our community. Based on your use, this action will be unavailable for you until 2021-04-06. Tell us if you think we made a mistake
    این پیغام هنگام ورود به اینستا برای من میاد و نمیزاره صفحه بروز بشه ولی میتونم پست بزارم و حتی لایک هم میشم ولی صفحه خودمو نمیتونم ببینم و رورش کنم
    میشه بگید مشکل چیه؟

  44. سلام وقت بخیر
    من الان مدتی هست که به عدهای از افراد مثل خواننده مورد علاقه خودم وقتی پیام میدم پیام ارسال میشه ولی هیچ وقت ندیم که نگاه کنه و جواب بده ، در حالی که قبلآ اینجوری نبود باهم چت میکردیم ، باید چکار کنم؟ یا چه مشکلی پیش اومده ؟

    1. درود بر شما
      این مورد به دلیل ارسال دایرکت زیاد اتفاق میفته و اگر ارسال دایرکتتون زیاد باشه به مرور اکشن بلاک های سختگیرانه تری براتون اتفاق میفته

  45. سلام پیج من کلا مسدود شده و هیچی بالا نمیاد و پیغام پوشش خبری بازخوانی نمیشود را مینوسه . از کدوم قسمت باید وبلاگین بشم؟

    1. روش حل خطای پوشش خبری بازخوانی نمی شود اینستاگرام

      روش اول :

      به تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید و در قسمت تاریخ و ساعت، حالت تنظیم را روی خودکار قرار بدهید. باید با اتصال به اینترنت ساعت و تاریخ گوشی و یا تبلت شما به روز شود. اگر این اتفاق نیفتاد در ابتدا به صورت دستی تاریخ و ساعت را به روز کنید و سپس تنظیمات را بر روی حالت خوکار قرار بدهید.

      روش دوم :

      برنامه اینستاگرام را به آخرین نسخه آپدیت کنید و یا برنامه را کاملاً پاک کنید و آخرین نسخه را نصب کنید.

      روش سوم :

      اگر زبان اینستاگرام شما فارسی است آن را به انگلیسی تغییر بدهید و برنامه را کامل ببندید و دوباره اجرا کنید.

      روش چهارم :

      از اپلیکیشن های دور زدن تحریم مانند فیلتر.شکن ها استفاده کنید و برنامه را دوباره اجرا کنید.

  46. سلام خسته نباشید
    من ۴ روز پیش زیره پست یک‌نفر فحش دادم و بعد ده دیقه کلا اینستاگرامم رفرش نشد دگ اصلا هیچکاری نمیتونم‌کنم حتی نمیتونم ادیت بزنم شماره و ایمیلموعوض کنم ک درست بشه..باید برم کامنت و پاک کنم ک بازم نمیشه هیچیم بااالانمیاره..چیکارباید کنم دقیقا؟

  47. سلام خسته نباشید من بیش از حد انفالو کردم بعد میرم تو برنامه میزنه متاسفم چند لحظه دیگر امتحان کنید الان باید چیکار کنم

  48. سلام من دیروز نزدیک ۳۰۰نفرو انفالو کردم اول اینستا فقط پست هارو برام میاورد استوری و دایرکت باز نمیکرد حذف نصب کردم کلا سفیده اینستام میزنه درخواستتون قبول نشدبعدا امتحان کنید چیکار کنم اگر فالورام زیر آخرین پستم برام کامنت انگلیسی بزارن درس میشه یا نه باید صبر کنم؟؟

  49. سلام خسته نباشین ی کسی میخواس هکم کنه چون جلوش بسته بود نتونست با توجه به قانون اینستا الان باید پسورد اینستا و تغییر بدم ولی وقتی پسورد جدید میزنم ارور میده میزنم پوزش میخواهیم مجددا امتحان کنین

    چکار کنم بنظرتون ممنون میشم جواب بدین🙏🙏🙏

  50. سلام پیج من دی اکتیو شده نمیدونم چیکار کنم پیج کاریمه
    یه پستی کذاشتم به هاطر حق کپی رایت پیج دیگه بالا نمیاد
    Instagramer شده چیکار کنم؟

  51. سلام خسته نباشید
    من در طول روز خیلی درخواست فالو فرستادم و نوشته ریپورت شدید و تا ۲۶ آوریل خوب میشه اما امروز ۲۶خوب نشده چیکار کنم؟؟

  52. سلام من اینستام ۲ هفته ای هس یا بیشتر که هیچی توش بالا نمیاد و رفرش نمیشه حتی پست هایی که قبل بوده و حتی تعداد فالور هامو هم نشون نمیده هیچی کاملا سفید مشکل چیه و اصلا درست میشه؟

    1. سلام به شما کاربر عزیز فالوجت،
      از آپدیت بودن اپلیکیشن اینستاگرام خود مطمئن شوید و سپس وارد شدن با فیلترشکن را امتحان کنید.

  53. سلام وقت بخیر. من نمی تونم پست بزارم فکر کنم ریپورت شدم به اینستاگرام هم پیام دادم اما مشکلم هنوز حل نشده چه مدت طول می کشه تا حل شه؟

  54. سلام اکانت اینستام وقتی وارد میشم ازم میخواد رمز عوض کنم ولی عوض نمیشه ،ایمیل ندارم، از طریق پیامک وارد میشم دوباره ازم میخواد رمز عوض کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام خدمت شما کاربر گرامی،
      اگر با فیلترشکن روشن امتحان کردید ابتدا فیلتر شکن را خاموش کرده و سپس دوباره امتحان کنید و اگر همچنان با این مشکل مواجه شدید یک آدرس ایمیل در حساب کاربری خود ثبت کنید.

    1. با سلام خدمت شما
      اینستاگرام خود را به روز رسانی (Update) کنید و سپس مجددا ورود به اینستاگرام را امتحان کنید.

    2. با سلام خدمت شما کاربر گرامی، شما از طرف اینستاگرام ریپورت شده اید و باید طبق دستورالعملی که اینستاگرام به شما می دهد ثابت کنید که ربات نیستید.
      اگر تنها صفحه سفید برای شما قابل مشاهده است اینستاگرام خود را به روز رسانی(آپدیت) کنید و سپس دوباره امتحان کنید.

  55. سلام
    پیجم کلا پریده و اصن بالا نمیاد
    بخاطر محدودیت انفالو چون در روز ۱۰۰ نفر انفالو کردم
    راهی هست ک برگردونمش
    آخه هم از فیسبوک و هم از شمار و ایملم رفتم ولی باز نشد

  56. سلام، من اکانتم بعداز گذاشتن یه کامنت غیر اخلاقی الان بالا نمیاد، نمیدونم چیکار کنم بعد از مدتی درست میشه؟ خیلی اکانتن مهمه، ایمیلم زدم به اینستا جوابی نیومد،راهی هست،؟ توروخدا کمکم کنیو

    1. درود بر شما کاربر عزیز فالوجت،
      کاربران اینستاگرامی بعد از دید کامنت، شما را ریپورت کرده اند و بستگی به تعداد دفعاتی که ریپورت شده اید زمان بازگشتن صفحه شما متفاوت است و در صورت بالا بودن تعداد ریپورت این امکان وجود دارد که صفحه شما به کلی بسته شود.
      تنها راه ایمیل زدن به اینستاگرام است تا صفحه شما را بررسی کند و آن را بازگردانی کند.

  57. سلام منم پیجم ریپورت شده با هر خط و ایمیل دیگه ای که میزنم تمام مراحل رو که انجام میدهم اخرش میاره گزارش مشکل باید چه کار کنم

    1. درود بر ما کاربر عزیز فالوجت،
      در این قسمت به اینستاگرام گزارش مشکل خود را بدهید و اطلاع دهید که صفحه شما بی دلیل ریپورت شده است و پس از آن باید منتظر باشید تا درخواست شما را بررسی کنند؛ ممکن است در صورت بالا بودن دفعات ریپورت شدنتان پیج شما بازگردانی نشود.

  58. سلام وقت بخیر ..من‌پیجم الان‌۴ هفته هس ک‌رفرش نمیشه..تمامممم روشهایی ک هس رو بزای حل مشکلم انجام دادم..آپدیت کردم.رمز عوض کردم ایمل دادم.ری استارت‌کردم.و……ولی بازم درست‌نشده.چیکار کنم حالا؟؟ علت رفرش نشدن پیجم هم فکر کنم بخاطر کامنت بی احترامی‌ک‌گذاشته بودم‌باشه..چقدر زمان میبره تا درست شه؟؟ راه حل دیگه ای وجود داره ک بتونم پیجمو برگردونم؟؟ از طریق سایت‌اینستا هم ک وارد پیجم میشم باز پیجم رفرش نمیشه..تو رو خدا اگه راه حلی بلدین بهم بگین

    1. سلام وقت بخیر
      Settings>Help>Report A Problem ارسال ایمیل برای پشتیبانی اینستاگرام
      و همچین مدت زمانی فعالیت نداشته باشید در اینستا
      به طور کلی زمان رفع محدودیت اینستا مشخص نیس از چند ساعت تا چند روز زمان میبرد

  59. سلام ، لطفااا کمکم کنید ، به تازگی پیجی راه اندازی کردم تعدادی فالو کردم که مثل اینکه زیاد بوده ، الان پست میزارم کپشن خود بخود حذف میشه ، نمیتونم کامنت بزارم نمیتونم جواب کامنت بدم ، فقط میتونم استوری بزارم و پست بدون کپشن!! چیکار کنم میشه راهنماییم کنید

    1. مریم میرهاشمی

      سلام همراه گرامی دسترسی شما توسط اینستاگرام محدود شده است
      برای رفع محدودیت اینستاگرام موارد زیر را انجام دهید:
      Settings>Help>Report A Problem ارسال ایمیل برای پشتیبانی اینستاگرام
      فعال کردن رمز دومرحله ای اینستاگرام Settings>Security>Two-factor authentication
      روش سوم : تغییر بیوگرافی اینستا
      قرار دادن عکس و بیو کامل برای خودتان و همچنین در صورتی که از لینک یا آیدی در بیوگرافی خود استفاده میکنید کافیست آن ها را حذف کرده و یک بیوگرافی ساده انتخاب کنید . برای انجام اینکار همانند تصویر زیر گزینه Edit Profile را زده و از بخش Bio و Website لینک های قرارداده شده در بیو را حذف کنید
      یکبار از برنامه خارج و مجدد وارد شوید
      سایر روش ها برای رفع محدودیت اینستاگرام :
      استفاده از اینترنت موبایل و قطع ارتباط وای فای
      ورود به حساب اینستاگرام خود در گوشی دیگر
      استفاده از کامپیوتر و لپتاپ و ورود به حساب با سایت اینستاگرام : instagram.com
      لینک دادن به صفحه اینستاگرام (متصل کردن به حساب فیسبوک و…)
      تبلیغات در صفحات محبوب با فالوور بالا
      در کل رفع شدن محدودیت اینستا بین چند ساعت تا چند روز زمان میبرد

  60. سلام ،ممنون که پاسخ میدید ، من پست میزارم کپشن خود به خود پاک میشه و کامنت نمیتونم بزارم جواب کامنت هام رو نمیتونم بدم ، نمیتونم فالو کنم، ولی دایرکت و استوری گذاشتنم مشکلی نداره ، چیکار کنم دوباره کپشن برای پست هام بتونم بزارم؟ علتش چی هست

    1. مریم میرهاشمی

      سلام و وقت بخیر
      دسترسی اکانت شما محدود شده
      برای رفع محدودیت اینستاگرام موارد زیر را انجام دهید:
      Settings>Help>Report A Problem ارسال ایمیل برای پشتیبانی اینستاگرام
      فعال کردن رمز دومرحله ای اینستاگرام Settings>Security>Two-factor authentication
      روش سوم : تغییر بیوگرافی اینستا
      قرار دادن عکس و بیو کامل برای خودتان و همچنین در صورتی که از لینک یا آیدی در بیوگرافی خود استفاده میکنید کافیست آن ها را حذف کرده و یک بیوگرافی ساده انتخاب کنید . برای انجام اینکار همانند تصویر زیر گزینه Edit Profile را زده و از بخش Bio و Website لینک های قرارداده شده در بیو را حذف کنید
      یکبار از برنامه خارج و مجدد وارد شوید
      سایر روش ها برای رفع محدودیت اینستاگرام :
      استفاده از اینترنت موبایل و قطع ارتباط وای فای
      ورود به حساب اینستاگرام خود در گوشی دیگر
      استفاده از کامپیوتر و لپتاپ و ورود به حساب با سایت اینستاگرام : instagram.com
      لینک دادن به صفحه اینستاگرام (متصل کردن به حساب فیسبوک و…)
      تبلیغات در صفحات محبوب با فالوور بالا
      در کل رفع شدن محدودیت اینستا بین چند ساعت تا چند روز زمان میبرد

  61. سلام الان سه روزه اینستام چیزی بالا نمیاره همش نینویسع کلد ریفرش
    من خودم فک کنم بخاطر ان فالو فالو کردنه تا حالا دبار اینطوری شده😩😩😩بکین منوجیکار کنم هر کاری بگین کردم

    1. مریم میرهاشمی

      سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز
      یک بار با فیلتر شکن وارد اینستاگرام شوید و زبان اینستاگرام خود را به انگلیسی تغییر دهید در صورتی که زبان اینستا شما انگلیسی بوده و مشکل از این بابت نبود احتمالا اکانت شما محدود شده برای ارسال ایمیل برای پشتیبانی اینستاگرام از این مسیر می توانید اقدام کنید Settings>Help>Report A Problem همچین مدت زمانی فعالیت نداشته باشید در اینستا توجه داشته باشید به طور کلی زمان رفع محدودیت اینستا مشخص نیس از چند ساعت تا چند روز زمان می برد

  62. سلام،امروز من یه کامنت واس یه بازیگر خارجی گذاشتم،درجا یجوری ریپورت شدم که میرم اکانتم غیر عکس پروفایلم هیچی بالا نمیاد،حتی پستامم نمیتونم ببینم،ممنون میشم کمکم کنین!

    1. سلام همراه گرامی
      اگر مرتب کامنت و دایرکت اسپم ارسال نکرده باشید و اعمالی که ناقض قوانین اینستا هستند را انجام نداده اید با ارسال پیام به پشتیبانی اینستاگرام از این طریق : Settings>Help>Report A Problem می توانید پیگیری کنید. اما در صورت انجام اعمال ناقض قوانین اینستاگرام که یکی از آن ها ارسال پیام به افرادی است که جزو مخاطبان شما نیستند اینستاگرام اکانت شما را برای مدتی محدود کرده

  63. صلم خسته نباشید من ط لایو بودم یهویی اومد بیرون میزنهcouldn,t refresh feed باز این ک رد میشه ی همچین چیزی میادchallenge_requiredاین یعنی؟من ک چیزی نگفتم فق ط لایوبودم یهویی اینجوری شد چجوری اینستاگرام مودرست کنم؟

  64. سلام صحفه ایسنتاگرامم کلا سفیده هیچی برام بالا نمیاد نه پست میتونم بذارم نه استوری میتونم ببینم کاملا سفیده نمیتونم تغییر رمز و پرفایل بدم چون باز نمیکنه اکه بلاک شده باشم باید بهم یه پیام از طرف ایسنتاگرام می اومد نیومده مشکل من چیه منو راهنمایی کنید صحفه کاملا برام سفیده هیچی بالا نمیاد

    1. سلام با فیلتر شکن وارد شوید یا یک اینترنت دیگر مثلا خط یا مدم را چک کنید و اپلیکیشن را اپدیت کنید با گوگل کروم هم امتحان کنید اگر وارد نشد ایمیل به پشتیبانی اینستاگرام بفرستید

  65. سلام و وقت بخیر من دوتا پیج اینستا دارم ب ب طور خودکار خودشون از طرف خود اینستا یک ماهه ریپورت شدن
    میشه بفرمایید من چیکار کنم ؟
    ‘اگه به اینستاگرام ایمیل بفرستم مشکلم حل میشه ؟

  66. سلام من پیجم نمیاد بالا میگه پوشش خبری بازخوانی نمی شود با پیج های دیگه هم سرچ میکنم نمیاد بالا لطفا بگید چیکار باید بکنم؟😥

    1. سلام اول با فیلتر شکن امتحان کنید یا اپلیکیشن را اپدیت کنید در صورت حل نشدن مشکل ایمیل به پشتیبانی اینستاگرام بفرستید

    1. سلام پیجتون محدود شده احتمالا زیاد لایک و فالو انفالو کردید زیاد این فرایند را انجام ندید چون ممکنه اینستاگرام فعالیت های شما را ربات تشخیص بده و پیجتون را ببنده

  67. سلام.اینستا پیج منو ب دلیل انفالو کردن مسدود کرده و نمیتونم داخل پیج بشم.صفحه ای هم که برای راستی آزمایی برام میاد عکسهاش رو نمیتونم کامل ببینم که انتخاب کنم.راه حل چیه؟؟؟میشه جواب رو ب ایمیل من هم بفرستید

    1. سلام همراه گرامی پیج شما به دلیل انفالو کردن زیاد به احتمال زیاد توسط اینستاگرام رباط تشخیص داده شده و بسته شده

    1. مریم میرهاشمی

      سلام همراه گرامی از طریق بازیابی اکانت اینستاگرام اقدام به بازیابی اکانت خود کنید احتمالا زیاد فالوو یا انفالوو کردید و یا لایک و کامنت بیشتر از حد معمول در یک روز گذاشتید

    1. سلام فعالیت شما برای مدتی محدود می شود و اگر دوباره لایک و کامنت زیاد بگذارید پیج شما بسته می شود مدت زمان رفع محدودیت هم معلوم نیست

  68. سلام وقت بخیر ببخشید من یه چند دفعه ای پیش اومد که زیاد فالوو کردم پیج های مختلف رو به من می‌گفت دوباره امتحان کنید یه روز بعد درست میشد این دفعه ۱۰ روزه درست نشده چیکار کنم کمکم کنید لطفا؟!

    1. سلام به احتمال زیاد به دلیل نقض مکرر قوانین اینستاگرام و زیاد فالوور آنفالو کردن ربات شناخته شدید و اکانت شما بسته شده

  69. سلام. من پبجم تقریبا ۲۵روزه ریپورت شده و ۵روز دیگه باید از ریپورت دربیاد. درطول این مدت گاهی پیام میداد که ایمیل وتلفن رو اپدیت کن یا پروفایل بزار. این یعنی پیجم برمیگرده؟؟؟ چون قبلا سرچ میکردم بالا نمیومد ولی الان بالا میاد ولی تعداد فالورام کلا ۴نفرشده از ۳۰۰تا
    اگه دوران ریپورت تموم بشه یعنی ۵روز دیگه خود پیجم باتعداد فالورام برمیگرده یا همین ۴نفر برمیگرده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. مریم میرهاشمی

      سلام حذف شده توسط اینستاگرام ولی کارهایی که گفته را انجام بدید که پیج شما برگردد و ربات شناخته نشوید

  70. سلام من ی برنامه انفالو یاب نصب کردم بعد اومدم تو پیجم هیچی نمیورد بالا بعددی چیزی اومد گفت باید از چهار روش از خودت عکس بگیری تا تایید شه بعد که تایید شد رفتم داخل اکانتم وارد شدم ولی استوری پست هیچی واسم بالا نمیاد فقط دایرکتا
    حتی ادیپ پروپایل هم نمیتونم برم لطفا کمکم کنید بتونم کانتموودرست کنم

    1. سلام برنامه انفالویاب را حذف کنید و اینستاگرام را یک بار حذف و دوباره نصب کنید . ممکن است برنامه انفالویاب بد افزاری بوده ه منجر به این موضوع شده است.

    1. مریم میرهاشمی

      احتمالا اکانت شما جریمه شده و این که چه زمانی از جریمه اینستاگرام خارج شود مشخص نیست دلیل اینکه توصیه می کنیم از ربات یا این گونه نرم افزار ها استفاده نشود فالو و انفالو زیاد هست جوری که اینستاگرام اکانت شما را ربات تشخیص میدهد

    1. مریم میرهاشمی

      سلام اگر اکانت شما توسط اینستاگرام دیسیبل شده مدت زمان رفع محدودیت شما دقیق مشخص نیست و به طور کلی احتمال بسته شدن کامل پیج شما وجود دارد

  71. سلام من یک پستی رو دوهفته ای میشه که گذاشتم باز خورد خوبی داشت وباعث شد که فالور هام از ۵k به ۲۵kبرسه و کامنت و دایرکتهای زیادی برام اومد من هم به همشون جواب میدادم و تشکر میکردم حالا دوروزه که نمیتونم جواب پیامها رو بدم و همچنین تعداد فالور هام هم ثابت مونده و هیچ تغییری نمکنه یه پیج دیگه هم با همون نام درست کردم تو یه گوشیه دیگه اونجا هم پیامهام نمیره از اینستاگرام هم هیچ پیامی برام نیومده که ریپورت شدم یا نه ممنون میشم کمکم کنید

    1. مریم میرهاشمی

      سلام براتون فالوور فیک زدن و اینستاگرام پیجتون را محدود کرده بعد از رفع محدودیت از انجام اعمال ربات گونه (زیاد فالو انفالو کردن لایک یا کامنت زیاد و …) به شدت پرهیز کنید تا پیجتون بسته نشه. پیجتون را اگر در حالت عمومی هست به حالت خصوصی تغییر بدید

  72. سلام روز بخیر
    اینستا ریپورتم کرده نمیزاره کسی رو فالو کنم چجوری میتونم رفع ریپورت بشم؟ممنون میشم کمکم کنید

    1. مریم میرهاشمی

      سلام همراه گرامی وقتتون بخیر
      این موضوع تنها با گذشت مدت زمان محدودیت بر طرف خواهد شد بعد از آن هم از اعمالی که منجر به شادوبن شدن پیج شما می شود خودداری کنید چون ممکن است در صورت تکرار نقض قوانین اینستاگرام (لایک – کامنت -فالو و انفالوو زیاد در یک روز و حتی یک ساعت) پیج شما به طور کلی بسته شود

  73. سلام
    اگه به دلیل فالو کردن زیاد تو یک روز ریپورت شده باشیم راه حلش چیه؟
    چقدر طول میکشه که درست بشه؟

    1. سلام همراه گرامی ریپورت شدن به دلیل فالو کردن نیست برای فالو کردن زیادی اینستاگرام اکانت شما را محدود می کند و به اصطلاح اکشن بلاک می شوید مدت زمان مشخصی برای اکشن بلاک مشخص نیست اما اگر مجدد اعمال خلاف قوانین اینستاگرام را انجام دهید احتمال بسته شدن دائمی پیج اینستاگرامی شما وجود دارد.

  74. سلام خسته نباشید پیج من بالا نمیاد و نوشته اینستاگرام یوزر.ایمیل دادم واسم کد اومد ک رو کاغذ بنویسم و عکس بفرستم منم انجام دادم اما جوابی نگرفتم ممکنه واسه همیشه پیجم بسته شده باشه؟

    1. سلام متاسفانه امکانش هست که پیج شما بسته شده باشه با این وجود صبر کنید اگه مشکل حل نشد به پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بزنید

  75. سلام من دو ماه هست بلاک شدم نه میتونم فالو کنم نه کامنت نه نمیتونم استوری بذارم نه پست کلا هیچ کاری نمیتونم انجام بدم حدودا دو ماه هست این مشکلو دارم کاری هم که باعث زیر پا گذاشتن قوانین اینستاگرام بشه انجام ندادم ممنون میشم راهنمایی کنید چطور این مشکلو بدطرف کنیم

    1. سلام همراه گرامی راه های زیر را به ترتیب طی کنید تا جایی که مشکل شما حل شود:
      اینستاگرام خود را آپدیت کنید
      یک بار لاگ اوت لاگین کنید در اینستاگرام
      بدون فیلتر شکن حتما وارد شوید
      نرم افزار اینستاگرام را حذف و مجدد نصب کنید
      اینترنت متفاوتی را امتحان کنید خط یا مودم
      ایمیل زدن به پشتیبانی اینستاگرام

  76. سلام
    من زیر یه پست فرد مشهور،کلمه fu…. استفاده کردم و پیجم بالا نمیاد مینویسه couldn’t refuse feed ،بلاک شدم درسته؟
    هرکی پیام میده نوتفیکشنش میاد بهم ولی اکانت بالا نمیاد
    درست میشه؟
    باید صبر کنم یا ؟؟؟

    1. مریم میرهاشمی

      سلام به احتمال زیاد نه ولی یه مدت صبر کنید شاید اکشن بلاک شدید اما اگر مجدد باز شد اکانتتون اعمال خلاف قوانین اینستاگرام انجام دادید پیج شما برای همیشه بسته می شود

  77. سلام منوبخاطر ی پستم ریپورت کرده میگه که غیراخلاقی و …کامنت و کپشن نمیتونم بزارم این چجوردرمیار؟

  78. سلام یه مشکل خنده دار که البته فقط من نیستم و چند نفری که میشناسم هم تو این وضعیت گرفتار شدن و الان حدو دو هفته است تمام تلاشمون رو کردیم در واقع این نکات شما رو هممون بلدیم،، پیج من معرفی سریال کره ای هستش و ده هزار فالوور دارم و پستام قبل این دو هفته در اکسپلور بازدید بالا پنجاه هزار نفر داشت و تقریبا ده روز در اکسپلور میموند ولی الان فقط یک ساعت اول میره اکسپلور و اکسپلور متوقف میشه و البته حدود در طی شبانه روزی ۵۰نفری تو اکسپلور بازدید میخوره که خب خنده داره باید ۲۰هزار نفر بخوره میخوام بدونم که مشکل کجاست،، خب به، هر حال ما اکشنی نداریم و اینارو همه رو بلدیم ولی این مورد نایاب رو اصلا متوجه نمیشیم بنظرتون میتونین به ما کمک کنید؟؟؟

    1. مریم میرهاشمی

      سلام شاید به خاطر نقض قوانین کپی رایت باشه که اینستاگرام نمایش پست را در اکسپلور محدود کرده . حتما مطلب در مورد قوانین کپی رایت اینستاگرام بیشتر مطالعه کنید اینستاگرام مانع از ورود شما به اکسپلور می شود و اگر گزارش داده شود که نقض قوانین کپی رایت کردید ممکن است اکانت شما در وهله اول اکشن بلاک شود

  79. مجددا سلام،، اگر برای قوانین کپی رایت بوده باشه پس چرا همه این مشکل و دارن و قبلا هم چند باری برای کپی رایت برای پست پیام اومده و ما سریعا پست رو طبق اخطار حذف میکنیم در واقع برای حق کپی رایت همون دقایق ابتدایی اپلود پست اخطار میاد و ما بدون معطلی حذف میکنیم،، ولی اللن هیچ اخطاری مبنی بر حق کپی رایت داده نشده،، در قسمت تخلفات پیج هم نوشته شده شما هیچ تخلفی ندارید،، و مجددا میگم این مشکل رو چند تا پیج دیگر هم دارن که اکسپلور متوقف میشه و البته امشب بنده پست گذاشتم با اینکه حمایت قابل توجهی شد ولی اصلا اکسپلور نرفت،، اگر با توجه به فرمایش شما بخاطر حق کپی رایت باشه چه مدت طول می کشه درست بشه و من از کجا باید بفهمم که ایراد کجاست وقتی حتی یک ایمیل از اینستاگرام به بنده داده نشده مبنی بر تخلف،،، و بنظرتون با تغییر ایمیل پیج ممکنه درست بشه،،، اصلا مشکل رو از کجا باید بفهمم که دقیقا چیه؟؟؟ تا مشکل رو پیدا نکنیم نمیتونیم درستش کنیم

    1. مریم میرهاشمی

      سلام علت اینکه یکسری پیج ها را اینستاگرام حذف میکنه همینه چون چند بار شادوبن می کنه و اخطار میده ولی مجدد رویه سابق را تکرار میکنند حالا گاهی اینستاگرام متوجه میشه گاهی نمی شه و این باعث بی اعتمادی اینستا میشه به اکانت خاطی از طرفی ممکنه یکی گزارش نقض قوانین کپی رایت را داده باشه که خوب اون را دیگه اینستا سریعا بهش رسیدگی میکنه- با تغییر ایمیل تفاوتی ایجاد نمی شود تنها نیاز به صبر برای رفع محدودیت و نقض نکردن مجدد قوانین کپی رایت و درج نام و در صورت امکان درج ایدی اینستاگرامی ناشر زیر پست هایتان است

  80. محمد امین کاظمی

    Try Again Later We limit how often you can do certain things on Instagram, like following people, to protect our community. OK

    من میام کسی رو فالو کنم این پیام میاد لطفاً کمکم کنید که چیکار کنم

    1. مریم میرهاشمی

      سلام اکانت شما توسط اینستاگرام ربات تشخیص داده شده به دلیل فالو و آنفالو کردن زیاد . بعد از رفع شدن محدودیت اکانت در روز حداکثر ۲۰ الی ۳۰ نفر را فالو کنید تا اکانت شما بسته نشود

    1. سلام به احتمال زیاد باگ اینستاگرامی هست اما قبل از ارسال گزارش به اینستاگرام حتما دو اینترنت متفاوت را امتحان کنید مثلا مودم یا خط و البته بدون فیلترشکن و همچنین از اپدیت بودن اینستاگرام خود مطمئن باشید

    1. سلام اکانت شما محدود شده است باید کم کم با فعالیت هایی که مجاز به انجامش هستید مثلا ارسال دایرکت عوض کردن عکس پروفایل اتصال اکانت خود به فیس بوک یا اضافه کردن شماره تلفن و ایمیل به اکانت خود به اینستاگرام ثابت کنید اکانت شما فیک و ربات نیست تا کم کم اکانت شما رفع محدودیت شود

  81. سلام.
    من ی پست واس دوستم فرستادم ک یکم ناجور بود.
    و بلافاصله (پوشش بازخوانی نمیشود)اومد.و کلا خارج شد از اکانت.هرچقدر هم خواستم باز کنم نشد.چن بار لاگین کردم ولی نشد..مشکل ازچیع..؟؟
    آیا دوبارع میشع برگردوند اکانتمو؟؟

    1. سلام در صورت ارسال یا انجام اعمالی که خلاف قوانین اینستاگرام باشد در ابتدا اکانت شما محدود یا همان شادوبن می شود و در صورتی که تکرار. شود اکانت شما بسته میشود احتمال زیاد الان اکانت شما حذف شده و دیگر قابل بازیابی نیست

  82. سلام.من فوش کامنت کردم اینستا ریپورتم کرد.کی این بازی کثیف تموم میشه؟اصلا اینستام بالا نمیاره،بازمیشه ولی بروز رسانی نمیشه بالا نمیاد.ی کمک بکنین بمن بی نوا

    1. سلام و وقت بخیر همراه گرامی
      انجام اعمال خلاف قوانین اینستاگرام ابتدا شادوبن بعد حذف اکانت شما را در صورت تکرار به همراه خواهد داشت
      احتمالا اکانت شما محدود شده تا یک مدت مثلا ۳۰ روز صبر کنید اگر مشکل شما رفع نشد احتمالا اکانت شما دیگر قابلیت رفع محدودیت را ندارد

  83. سلام وقتبخیر.من یک نفرو زباد بلاک و آنبلاک کردم تو یه بازه کم. بعدش یهو اکانتم پرید و نمیشه رفت تو اکانتم و واسه وصل شدن، اینستاگرام اطلاعاتمو و در نهایت عکس خواست. وقتی ب مرحله آخر ک عکس دادن هست رسیدم،عکسو میذارم دیگه submit این مورد ک نهایتا اخره عکسه رو نمیشه اوکی کرد.چرا؟پیج من برمیگرده یا خیر؟

    1. مریم میرهاشمی

      سلام همراه عزیز انجام اعمال ربات گونه سبب شادوبن شدن و در صورت تکرار بسته شدن اکانت شما می شود. اگر اکانت شما قبلا به همین دلیل لایک یا فالو یا انفالو یا ارسال دایرکت زیاد محدود شده به احتمال زیاد اکانت شما به طور کلی از دسترس خارج شده اما در غیر این صورت ابتدا تمام مراحل را با اینترنتی متفاوت خط یا مودم امتحان کنید و البته از اپدیت بودن اینستاگرام خود قبلا از انجام این مراحل مطمئن شوید اگر از نرم افزارهای عبور از فیلتر استفاده می کنید حتما با ای پی ثابت باشد و در صورتی که تمام نکات را رعایت کردید و مشکل شما رفع نشد با پشتیبانی اینستاگرام از طریق ارسال ایمیل در ارتباط باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .