۲۴ ترفند افزایش فروش در اینستاگرام (راهکارهای ۱۰۰٪ تضمینی)

قطعا داشتن یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام به تنهایی موجب افزایش فروش محصولاتتان نمی شود! بلکه باید با ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام آشنا باشید تا بتوانید مشتریان زیادی را جذب کنید. در این مطلب من تمام نکات و راه های جذب مشتری از طریق اینستاگرام را برای شما بازگو می کنم.

حتما پیج های فروشگاهی زیادی در اینستاگرام دیدید که بعضی موفق بودند و بعضی دیگر نه! اما چرا اینستاگرام ؟!
به نظرم محبوبیت این اپ و ابزارهای زیادی که برای فروش و تحلیل رفتار مخاطبانتان دارد عوامل مهمی هستند که نمی توان نادیده گرفت. افراد زیادی کاربر اینستاگرام هستند و نکته قابل تامل این است که تقریبا نیمی از این افراد به صورت مستمر و روزانه این اپلیکیشن را چک می کنند.


حالا که متوجه اهمیت اینستاگرام و سرمایه گذاری روی آن شدید قطعا باید با راه های افزایش فروش در اینستاگرام هم باشید. اما اگر در این مورد اطلاعات کمی دارید نگران نباشید با مطالعه این مطلب تمام نکات و راهکارهای بازاریابی در اینستاگرام را متوجه خواهید شد.

 

افزایش فروش در اینستاگرام

 

آموزش فروش در اینستاگرام

در میان خریداران اینستاگرامی، خانم ها نسبت به آقایان تمایل بیشتری به خرید اینترنتی دارند. بیشترین کاربران اینستاگرام را جوانان و نوجوانان بین رده سنی 18 تا 29 سال تشکیل می دهند. کسب و کارهای بسیاری وجود دارند که در اینستاگرام به فروش خوبی دست پیدا کرده اند. این موضوع شامل تجارت های آنلاین، رستوران های خشتی و آژانس های خدماتی می شود.

 

۱- پروفایلی مناسب برای فروش اینستاگرامی داشته باشید

اولین قدم برای افزایش فروش، داشتن پروفایلی مناسب برای فروش است. برای این منظور باید تمام مواردی که در پروفایل پیج شما قرار می گیرد را به بهترین شکل ممکن انتخاب کنید.

مجددا تاکید می کنم از اهمیت پروفایل غافل نشوید؛ چرا که یک پروفایل تجاری حرفه ای در جذب مخاطبانتان تاثیر بسزایی دارد. مثلا وقتی در خیابان ها قدم می زنیم مغازه ای بیشتر ما را جذب می کند که ویترین زیبایی دارد. مثلی قدیمی هست که می گوید عقل مردم به چشمشان است و این موضوع در همه جا صدق می کند.

 

روفایل مناسب برای فروش اینستاگرامی

 

 

خوب حالا ویژگی های یک پروفایل تجاری حرفه ای چیست؟!
تصویر پروفایل: برای پروفایل پیج تجاری خود یک تصویر مناسب انتخاب کنید که مشتریان به راحتی بتوانند شناسایی کنند. مثلا تصویری از محصولات و آرم شرکت شما می تواند بهترین گزینه باشد. تصویر پروفایل خود را مدام تغییر ندهید با این کار آمار بازدید استوری و حتی پست های شما به شدت پایین می آید.

همچنین بخوانید: تاثیر خرید فالوور بر فروش بهتر در اینستاگرام (آپدیت سال 2021)


اما زمانی که تصمیم به تغییر تصویر پروفایل تان گرفتید، باید چکار کنید؟
شما می توانید از چند روز قبل به فالوورهای خود در قالب پست و استوری این موضوع را اطلاع دهید. همچنین قرار دادن یک نظر سنجی بین چند تصویر می تواند علاوه بر افزایش تعامل شما با مخاطبانتان، حسی خوب برای آن ها ایجاد کنید و این تغییر را به زیباترین شکل ممکن به آن ها اطلاع دهید.

در حقیقت نظرسنجی یک ترفند برای افزایش تعامل است و در نتیجه اینستاگرام محتوای شما را برای افراد بیشتری نمایش می دهد و با افزایش فالوور و افزایش فروش در اینستاگرام مواجه خواهید شد.

 

افزایش فروش

 

  • بیوگرافی جذاب: مهمترین قسمت و کلیدی ترین جایگاه را بیوگرافی دارد که باید در عین جذاب بودن به لحاظ نگارشی و استفاده از ایموجی ها با زبانی ساده به شرح محصولات و خدمات خود و نحوه ارائه آن ها بپردازید.
  • نام مناسب همراه با کلمه کلیدی کسب و کار : مثلا اگر نام مغازه یا شرکت تان خدمات نوین است و در کار تعمیر لباسشویی هستید نباید اسم اکانت فقط نوین باشد باید تعنیرگاه لباسشویی نوین باشد.
  • لینک به سایت یا فروشگاه: وجود لینک سایت یا فروشگاه اینترنتی شما کمک زیادی به جلب اعتماد مشتریان می کند و بازدید سایت تان را هم بالا می برد.

 

همچنین می توانید از سایت هایی همچون زیلینک برای قرار دادن چند لینک در بیو خود استفاده کنید تا لینک های خود در تمام شبکه های اجتماعی را به اشتراک بگذارید.

 

با این کار می توانید ترافیک بازدید زیادی را از سمت اینستاگرام به سوی سایت خود روانه کنید یا برعکس …

افزایش بازدید از سایت یا شبکه های اجتماعی شما هر چند نه به صورت مستقیم اما کمک زیادی به افزایش فروش شما خواهد کرد. توصیه می کنم در ساخت و طراحی پروفایل تجاری خود حتما به نکات زیبایی شناسی و روان شناسی توجه داشته باشید.

 

افزایش فروش اینستاگرامی

 

یکی از اصول روانشناسی و بازاریابی که باید به آن توجه داشته باشید نوع عبارتی که به کار می برید است که فن بیان شما باید متناسب با مخاطبانتان باشد.

بیایید تصور کنیم مشتریان شما اکثرا از میان جوانان و نوجوانان هستند پس باید از عبارات محاوره ای و صمیمانه همراه با ایموجی های زیبا استفاده کنید. استفاده از ایموجی بسیار در رساندن بهتر منظور شما تاثیر دارد.

با توجه به مثال بالا باید متوجه شده باشید که فن بیان شما متناسب با فاکتوهای مختلفی در مخاطب متغییر باشد. فاکتورهایی همچون سن، جنسیت، مخاطب خدمات و محصولات شما (پزشک، مهندس، بازاری و …) از عوامل تاثیر گذار هستند.

 

۲ – برای فروش موفق در پاسخگویی به مخاطبانتان سرعت داشته باشید

پاسخگویی سریع در کامنت ها و دایرکت ها نشانه پشتیبانی خوب شماست. حتما برای شما هم پیش آمده از سایت یا پیجی سوالی پرسیدید و در کمترین زمان پاسخی دریافت کردید چه حسی داشتید؟! قطعا حس خوبی بوده!

 

 

پاسخگویی سریع به مخاطبانتان حس اطمینان می دهد، اینکه با افرادی رو به رو هستند که حرفه ای عمل می کنند. همین موضوع سبب افزایش اعتماد مشتریانتان و در نهایت افزایش فروش شما خواهد شد. تمام موارد گفته شده نشان دهنده اهمیت و نقش تعامل با مخاطبان شما هست.

 

۳- از اهمیت هایلایت غافل نشوید

یک فاکتور مهم در طراحی پیج اینستاگرامی، داشتن هایلات های مناسب و با طراحی زیباست. سوالات متداول، راه های ارتباطی، معرفی خدمات و محصولات از مهمترین مواردی هستند که می توانید در قسمت هایلات قرار دهید.

 

اهمیت هایلایت در ترفند های فروش اینستاگرام
اهمیت هایلایت

 

موارد مهم دیگری که در هایلات باید ذکر شوند عبارتند از:

  • نظرات مشتریان در مورد محصولات و خدمات شما
  • نحوه کار و فعالیت شما
  • نمونه کارها و حتی برای دسترسی بهتر به نمونه کار محصولات و خدمات متنوع خود یک هایلایت ایجاد کنید.
  • مشتریان معروف خود را در هایلات معرفی کنید.

همچنین بخوانید: ۱۱نکته برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی

۴ – خرید از اینستاگرام را راحت کنید

استقبال از اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به دلیل سهولت استفاده و در دسترس بودن است. بنابر این فرایند خرید در اینستاگرام را راحت و کوتاه طراحی کنید تا همه با کمترین زمان و دانش بتوانند خدمات و محصولات شما را خریداری کنند.

برای خرید باید مشتری تمام اطلاعات ضروری همانند ویژگی های محصول و قیمت را بداند. پس مشتری را مجبور نکنید برای اطلاع از قیمت، ویژگی های محصول و روند خرید به شما کامنت بدهد یا به دایرکت پیام ارسال کند.

فوت و فن فروش در اینستاگرام

 

داشتن روش های خرید متنوع به کاربران امکان انتخاب و راحتی بیشتری می دهد. ممکن است برخی هنوز با خرید آنلاین آشنایی نداشته باشند پس آزادی عمل را از کاربرانتان دریغ نکنید. رعایت همین نکات ساده سبب افزایش رشد فالوور های شما و همچنین افزایش فروش خواهد شد.

 

۵ – محتوای صفحه شما همه چیز را می گوید

اگر اساس تولید محتوای شما تصویری است از ابزارهای حرفه ای برای عکاسی استفاده کنید تا تصاویری جذاب و با کیفیت داشته باشید. طبق تحقیقات مهمترین عواملی که رعایت آن ها در جذب فالوور و مخاطب تاثیر زیادی دارند به شرح زیر هستند:

  • سبک چیدمان پست ها باید مرتبط باشد به گونه ای که چشم کاربران را اذیت نکند.

 

  • بین پست های تبلیغاتی فاصله بگذارید مثلا از هر 5 پست تنها یکی را به پست های تبلیغاتی اختصاص دهید.

 

  •  برای جذب بیشتر مخاطبان از پست های آموزشی در کنار پست های مربوط به معرفی محصولاتتان استفاده کنید. مثلا اگر در زمینه فروش لوازم آرایشی فعالیت می کنید آموزش خود آرایی می تواند بهترین گزینه برای ماندگاری کاربران و جذب مخاطبان بیشتر باشد.

 

 

  • از موضوعات ترند روز برای تولید محتوا در حوزه کاری خود غافل نشوید. مثلا اگر شما قصابی آنلاین دارید می توانید با آمدن کرونا پستی در این زمینه منتشر کنید: آیا کرونا از طریق گوشت منتقل می شود؟
  • شاید برای شما هم دیدن پشت صحنه فیلم ها جذاب باشد پس قطعا حس مخاطبانتان را از انتشار پست هایی در مورد پشت صحنه کسب و کارتان درک خواهید کرد.
  • مخاطبان خود را با استفاده از ابزار insights اینستاگرام، رصد کنید و در بهترین زمان و بهترین شکل ممکن پست منتشر کنید.
  •  

۶ – قالب و فرمت پست ها در اینستاگرام

در انتخاب قالب و فرمت پست های خود در اینستاگرام به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • معمولا تصاویر روشن تر 24 درصد بیشتر از سایر تصاویر لایک می خورند.
  • پس زمینه های خلوت توجه بیشتری به خود جلب می کنند
  • رنگ های آبی و سرد برای پیج های خدماتی نشان اعتماد هست. اما برای پیج فروش محصولات انتخاب رنگ های گرم مناسب تر است.

 

تاثیر فرمت پست در فروش


اما با تمام این تفاسیر همیشه خلاقیت حرف اول و آخر را میزند. پس از تصاویری جذاب و خلاقانه برای پست های خود استفاده کنید تا افزایش لایک و فالوور را با خود به همراه آورد. همچنین از کپی برداری متنی و تصویری یا به هر نحوی دیگر از سایر پیج ها خودداری نمایید.

 

۷ – محتواهای کاملا تجاری ارسال نکنید

به این موضوع توجه داشته باشید که اینستاگرام بستری برای خرید و فروش نیست. در حقیقت بیشتر افراد از این بستر برای معاشرت در فضای مجازی استفاده می کنند. بنابر این سبک محتوایی که در این شبکه اجتماعی منتشر می کنید نباید بر فروش متمرکز باشد.

مطالبی منتشر کنید که برای مخاطب ارزشمند و آموزشی باشد و در کنار آن اقدام به معرفی محصولات و خدمات خود نمایید.

توجه داشته باشید ارسال بیش اندازه مطالب تبلیغاتی و تبلیغ محصولات حتی برای اینفلوئنسرها تاثیر منفی خواهد داشت و حتی منجر به کاهش فالوورهای شما خواهد شد.

محتوای تجاری اینستاگرام

 

۸ – نحوه کار فروش بهترین برندها در اینستاگرام را بررسی کنید

برای افزایش فروش در اینستاگرام استراتژی های متفاوتی وجود دارد. در ادامه چندین مدل از فروش برندهای مختلف در اینستاگرام را برای شما دسته بندی کرده ایم تا از آنها برای افزایش فروش خود الهام بگیرید.

 

۹ – فروش از طریق شورت لینک ها

شما می توانید در قسمت بیو لینکی قرار دهید و مخاطبانتان را از طریق پست هایی جذاب به سوی آن لینک هدایت کنید. از طریق لینک یاد شده مخاطبان را به صفحه پست های وب سایت تان هدایت کنید. پستی قابلیت هدایت افراد به این لینک و لینک ها را دارد که جذاب باشد و مخاطب را درگیر کند. این عملکرد تاثیر به سزایی در افزایش فروش اینستاگرام شما خواهد شد.

 

فوت و فن فروش در اینستاگرام


البته در اینستاگرام امکان انتشار لینک زیر پست ها وجود ندارد، پس بهترین راه حل، هدایت کردن مخاطبان خود به سمت لینکی است که در پروفایل تان وجود دارد.

 

۱۰ – محصولات را در زندگی روزمره به نمایش گذارید!

درست است که تصاویر با کیفیت و جذاب توجه مخاطب را به خود جلب می کند اما این نوع توجه منجر به فروش محصولات نمی شود. اما برای اینکه تصاویر منجر به افزایش فروش شوند از چه ترفندی باید استفاده کرد؟!

شاید بتوان گفت بهترین ترفند، گذاشتن تصاویر واقعی از تجربه استفاده مشتریان از محصولات شماست. پس به جای استفاده از تصاویر با پس زمینه های سفید یا یک قالب رنگی عکس محصولات خود را در حال استفاده روزمره در زندگی مشتریانتان به نمایش بگذارید.

مثلا اگر محصول شما نوشیدنی یا خوراکی است، تصویری از فردی که در حال لذت بردن از خوردن نوشیدنی یا خوراکی تولیدی شماست منتشر کنید.

 

۱۱ – تولید محتوا با طعم خنده!

برای افزایش فروش اینستاگرامی به نوشته ها و تصاویر خود جنبه طنز و شوخی بدهید. طنز و شوخ طبعی حس خوبی به مخاطبانتان منتقل می کند و نتیجه آن انتقال حس مثبت به نام تجاری و برند شما خواهد بود. بنابر این از تاثیر نگاه مثبت در افزایش فروش محصولات غافل نشوید.

 

تولید محتوا با طعم لبخند

 

۱۲ – برای تولید محتوا از مشتریان خود غافل نشوید!

فرض کنید مشتریان شما تصویری از محصول خریداری شده از شما را منتشر کنند یا نظری مثبت در مورد محصولات شما داشته باشند و یا حتی دوستان خود را به صفحه شما دعوت کنند این ها همان تبلیغات دهان به دهان در دنیای فیزیکی است.

 همچنین می توانید با خرید کامنت، مخاطبان دیگر را هم ترغیب کنید که برای پست های شما کامنت بگذارند. این کار سبب جلب اعتماد مخاطبان و افزایش فروش خواهد شد.

 

۱۳ – تخفیف یا هدیه یادتون نره!

تخفیف و هدیه یکی از موثرترین راه ها برای برای آشنایی افراد جدید با پیج شما است. چرا که مشتریان و فالوورهای پیج شما اخبار تخفیف ها و هدایا را با دوستان خود به اشتراک می گذارند؛ در نتیجه میزان فروش شما افزایش پیدا می کند.

 

بیشتر بدانید: تکنیک های بازاریابی در اینستاگرام برای کسب و کارها + ۶ نکته قابل اجرا برای بازاریابی

 

۱۴ – برای موفقیت در فروش با هشتگ برند سازی کنید

هشتگ ها یک روش عالی برای افزایش مخاطب هستند؛ علت این امر دیده شدن پست های شما در صفحات هشتگ هایی که استفاده می کنید است.

اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا حداکثر 30 هشتگ را در هر پست استفاده کنید. هشتگ های سفارشی خود را ایجاد کنید تا حضور برند خود را تثبیت کنید و اگر طرفداران زیادی دارید بهترین راه برای پیدا کردن شما هشتگ برند شماست.

 

برند سازی با هشتگ

 

۱۵ – فیلم سکوی پرش شماست

یکی از بهترین راه های درگیر کردن و جلب توجه مخاطبانتان استفاده از فیلم برای پست ها است. برای اینکه با فیلم بیشترین بازدید را داشته باشید از ویدئوهای کوتاه همراه با شروعی خیره کننده استفاده کنید.

همچنین استفاده از زیرنویس برای فیلم ها باعث می شود افرادی که فیلم را بدون صدا مشاهده می کنند یا ناشنوا هستند، بتوانند به راحتی از محتوای فیلم سر در بیاورند. یا اگر بازار شما بین المللی است، می توانید از زیرنویس انگلیسی استفاده کنید.

 

۱۶ – از لینک در داستان های اینستاگرامی خود استفاده کنید

یکی از قابلیت های اینستاگرام وقتی به 10 هزار فالوور می رسید اضافه شدن گزینه ” swipe up ” است. با استفاده از این قابلیت می توانید در استوری های خود پیوند(لینک) قرار دهید و مخاطب را به صفحه مورد نظر خود هدایت کنید.

لینک در استوری

 

۱۷ – روی تبلیغات اینستاگرام سرمایه گذاری کنید

تبلیغات اینستاگرامی از بهترین روش ها برای جذب مخاطبان هدفمند و جدید است؛ به خصوص اگر برند یا تجارت شما جدید باشد. همچنین شما می توانید با خرید فالوور فوری تبلیغات خود را اثربخش تر کنید.

اگر می خواهید به طور کامل درباره تبلیغات در اینستاگرام بدانید، آشنایی و آموزش تبلیغات در اینستاگرام، به شما کمک خواهد کرد.

 

۱۸ – برای دیده شدن از اینفلوئنسرها کمک بخواهید

اینفلوئنسرها شخصیت های پر نفوذ و تاثیر گذار در اینستاگرام هستند که مخاطبان زیادی دارند. معمولا افراد زیادی تحت تاثیر این افراد هستند بنابر این به توصیه آن ها برای خرید عمل می کنند.

 

افزایش فروش اینستاگرامی و اینفلوئنسر ها

 


برای اینکه فروش شما توسط این افراد بیشتر باشد و جذاب تر باشد می توانید از ارائه کد تخفیف یا پیوند تبلیغاتی برای مشتریان آن ها ارائه دهید.
همچنین برای میزان تاثیر گذار بودن هر اینفلوئنسر برای کسب و کار خود می توانید از کد یا پیوندهای تخفیف اختصاصی استفاده کنید تا نتایح و بازدهی هر یک را بررسی کنید.

 

۱۹ – برای بازاریابی محتاطانه عمل کنید

برای فروش محصولات خود از تبلیغات آشکار و مستقیم استفاده نکنید. حتی زمانی که از یک اینفلوئنسر برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنید محتوا نباید مستقیم تاکید بر فروش و خرید داشته باشد.

بهترین روش نمایش مزایای محصول یا خدمات شماست تا مشتری را ترغیب به خرید کنید در حقیقت به مشتری نتیجه استفاده از محصولات خود را نمایش دهید. محتوایی که صرفا جنبه تبلیغاتی داشته باشد و بر فروش تاکید داشته باشد غیر صادقانه است.

 

تبلیغات در اینستاگرام

 

۲۰- از کمپین‌های ریتارگتینگ اینستاگرام استفاده کنید

کمپین تبلیغاتی ریتارگتینگ یا هدفگیری مجدد، در حقیقت نوعی تبلیغات هدف دار است. برای روشن تر شدن این قضیه بیایید فرض کنیم، اگر مخاطب روی تبلیغ کلیک کند و وارد سایت مورد نظر شود، ممکن است به هر دلیلی تا آخرین مرحله یعنی خرید پیش نرود. کمپین بازاریابی ریتارگتینگ مخاطب را از همان مرحله‌ای که از سایت بیرون رفته، بر می گرداند.

مثلا فردی را تصور کنید که قبلا روی تبلیغ یک گوشی کلیک کرده ولی مراحل خرید را تا انتها نرفته باشد؛ نمایش مجدد تبلیغ همان گوشی یا گوشی مشابه احتمال بازگشت به فرایند خرید را بیشتر می کند. (در واقع تبلیغات بیشتر برای افرادی نمایش داده می شود که قبلا به موضوع خرید موبایل علاقه نشان داده اند)

در نتیجه کمپین هدف گیری مجدد بر اساس رفتار قبلی مخاطب عمل می کند و از مرحله ای که سایت را ترک کرده شروع می شود. استفاده از کمپین‌های هدفگیری مجدد یک راه حل خوب برای بالا بردن فروش در اینستاگرام است.

 

ریتارگتینگ اینستاگرام

 

۲۱ – استوری محصول + لینک خرید

یکی از رایج ترین روش های تبلیغات استوری ها هستند. هزینه هر استوری تبلیغاتی با توجه به تعداد، زمان و سبک هر استوری مشخص می شود. اما بهترین روش برای افزایش بازدهی تبلیغات، قرار دادن لینک خرید همان محصول است. این حرکت برای این است که مشتری خریدی راحت و سریع داشته باشد.

 

۲۲ – در نمایش محصولات خود اغراق نکنید

از مهمترین اصول افزایش فروش و ماندگاری مشتریان اصل صداقت است. محصول خود را همانگونه که هست به نمایش بگذارید.

 

۲۳ – ویترینی زیبا برای جذب فالوور و خریدار ایجاد کنید

می توان گفت این موضوع خیلی کلی است و مواردی همچون داشتن تم و قالب زیبا برای پیج تا محتوای جذاب و فعال بودن و … را در بر می گیرد. مهمترین بخش برای ایجاد یک ویترین زیبا برای پیج شما داشتن فالوور و لایک زیاد است.

قطعا اگر به پیجی مراجعه کنید که میزان فالوور یا لایک کمی داشته باشد کمتر به آن اعتماد می کنید تا آن را فالوو کنید چون فکر می کنید طرفداران کمی دارد. برای پیج های تازه کار بهترین و سریع ترین را افزایش فالوور واقعی است تا اعتماد مخاطبان را جذب کنند.

 

۲۴ – کپشن حرفه‌ای بنویسید

کپشن عنصر جدایی‌ناپذیر در پست‌های اینستاگرامی است که یکی از مهم‌ترین ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام شمرده می‌شود. اگر تصویری جذاب اما کپشنی ضعیف دارید، باید بدانید که پست شما به خوبی دیده نخواهد شد.

 

کپشن های حرفه ای اشته باشید

 

به کپشن و نوشتن حرفه‌‌ای و بی‌نقص آن ها نقش اساسی را در افزایش فروش در اینستاگرام دارد. چرا که بسیاری از اوقات مخاطب حوصله یا وقت دیدن ویدیو ها را ندارد و می خواهد اطلاعات را از طریق کپشن بخواند.

می‌توانید اطلاعات بسیار خوبی درباره محصولی که تبلیغ کرده‌اید، بنویسید. همچنین مخاطبان را به تعامل با خود، بازدید از سایت و خرید تشویق کنید.

 

کلام آخر
در این مطلب تمام آموزش افزایش فروش در اینستاگرام را برای شما بیان کردم. اکنون نوبت شماست! آیا شما هم نکته کلیدی دیگری برای افزایش فروش در اینستاگرام می دانید؟ کدام یک از نکات یاد شده در مورد افزایش فروش اینستاگرام برای شما جالب بود؟

 

سوالات متداول

  • چه راهکار هایی برای افزایش فروش در اینستاگرام وجود دارند؟
    کپشن حرفه‌ای بنویسید – ویترینی زیبا برای جذب فالوور و خریدار ایجاد کنید- استوری محصول + لینک خرید و …

 

  • مهمترین عوامل افزایش فروش در اینستاگرام چه مواردی هستند؟
    برای موفقیت در فروش با هشتگ برند سازی کنید، از محتوای ویدیویی استفاده کنید، استفاده از شورت لینک ها، استفاده از خرید فالوور فیک و …

 

  • چگونه می توان تعامل خود را با مخاطبان اینستاگرام برای فروش بیشتر افزایش داد؟
    بهتر است با لحنی صمیمانه با آن ها صحبت کنید، به پیام های شان در کمترین زمان پاسخ دهید، از آن ها نظر سنجی کنید و حتی می توانید از خرید بازدید لایو اینستاگرام برای افزایش تعامل تان استفاده کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .