چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم

احتمالاً برای شما هم شنیدن خبر آپلود عکس با کامپیوتر در اینستاگرام با استفاده از مرورگرهای وب خبر خوشایندی است. در واقع می توان با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم.

بنابراین دیگر مجبور نیستید برای به اشتراک گذاشتن عکس ها، ابتدا آن ها را از کامپیوتر به گوشی منتقل کنید، بلکه می توانید مستقیماً آنها را در اینستاگرام منتشر کنید.

به ویژه کسانی که افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام برایشان به حدی اهمیت دارد که حتی وقتی به گوشی هوشمندشان دسترسی ندارند باز هم می خواهند از لحظه ها استفاده کنند.

در این مطلب از مجموعه آموزش های اینستاگرام، شیوه آپلود عکس در اینستاگرام با گوگل کروم ، فایرفاکس و سافاری در کامپیوتر بیان می شود. با فالوجت همراه باشید.

چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم

چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام عکس بگذاریم با استفاده از مرورگرهای وب

توجه کنید که در اشتراک گذاری عکسها با استفاده از کامپیوتر نمی توانید فیلتر را به آن اضافه کنید و فقط قابلیت چرخش عکسها و Crop کردن آنها وجود دارد.

ولی اگر شما عکسها را با استفاده از برنامه هایی مثل فتوشاپ یا آنلاین ویرایش کرده اید استفاده از اینستاگرام روی کامپیوتر راه حل بسیار خوبی به نظر می رسد. در حقیقت بهترین استفاده از اینستاگرام روی کامپیوتر برای عکاسان است که عکسهای خود را با کیفیت بالا و بدون فیلترهای اینستاگرام می خواهند به اشتراک بگذارند.

چگونه لایک فیک بگیریم ؟

چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم با استفاده از گوگل کروم

برای باز کردن اینستاگرام و به اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام با استفاده از مرورگر گوگل کروم کافی است مراحل ساده ای را دنبال کنید.

ابتدا گوگل کروم را باز کنید و روی دکمه سه نقطه منو در قسمت بالا راست کلیک کنید و سپس روی New incognito window کلیک کنید تا باز شود.اگر چه این مرحله الزامی نیست اما برای امنیت بیشتر بهتر است آنرا انجام دهید.

چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم

سپس دوباره روی سه نقطه منو کلیک کنید و به More tools>Developer tools بروید.

چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم

بعد از این کار به وب سایت اینستاگرام بروید و وارد اکانت خود شوید.در اینجا یک وب سایت ساده بدون قابلیت آپلود عکس را میبینید . روی آیکون tablet-cum-phone کنار Elements کلیک کنید تا مرورگر به حالت تبلیت و موبایل سئویچ کنید و شما آیکن دوربین ایسنتا که برای گذاشتن عکس و پست استفاده می شود را ببینید ، از طریق این گزینه قادر خواهید بود امکانات مخفی سایت را ببینید و عکسها را بدون نیاز به موبایل آپلود کنید.

چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم

پست گذاشتن در اینستاگرام با استفاده از Mozilla Firefox

برای انتشار عکس در اینستاگرام با استفاده از فایرفاکس، ابتدا Firefox را باز کنید و افزونه User Agent Switcher را نصب کنید.این add-on ساده ترین راه برای تبدیل فایرفاکس به حالت موبایل است.پس از نصب افزونه آیکون آن با کلیک بر روی منو همبرگری بالا سمت راست و انتخاب گزینه customize به toolbar اضافه کنید و از منوی آن گزینه iPhone 3.0 را انتخاب کنید.

پست گذاشتن در اینستاگرام با استفاده از Mozilla Firefox

سپس سایت اینستاگرام را باز کنید و همانند روش گوگل کروم دکمه دوربین برای آپلود عکسها را می بینید.روی آن کلیک کنید و عکسها را از کامپیوتر آپلود کنید.

پست گذاشتن در اینستاگرام

پست گذاشتن در  اینستاگرام با استفاده از مرورگر Safari

کاربران مک اصلا نگران نباشند زیرا خیلی ساده می توانید عکسهای خود را با استفاده از مرورگر Safari آپلود کنید.در مرورگر به قسمت Preferences بروید و یک پنجره جدید باز می شود.

پست گذاشتن در  اینستاگرام با استفاده از مرورگر Safari

در قسمت Advanced گزینه Show Develop menu in menu bar را تیک بزنید.

پست گذاشتن در  اینستاگرام با استفاده از مرورگر Safari

شبیه به حالت Incognito در کروم،توصیه می شود در حالت Private Window باشید و پروسه را ادامه دهید.برای اینکار کافی است به قسمت File>New Private Window بروید.

پست گذاشتن در  اینستاگرام با استفاده از مرورگر Safari

حالا وب سایت اینستاگرام را باز کنید و وارد اکانت خود شوید و سپس به قسمت Develop>User Agent بروید و روی Safari-ios10-iPhone کلیک کنید. همانند روش پست گذاشتن در سایت اینستاگرام توسط گوگل کروم و فایرفاکس آیکن دوربین اضافه شده به راحتی می توانید عکسهای حود را به اشتراک بگذارید.

منبع: انزل وب

۳ دیدگاه دربارهٔ «چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .