افزایش فالوور واقعی اینستاگرام به شیوه های ساده

اینستاگرام علاوه بر اینکه محیطی شاد و مفرح برای ثبت و به اشتراک گذاری لحظات خاص زندگی کاربران است، بستری مناسب برای تبلیغ و گسترش کسب و کار نیز به شمار می رود. بیش از نیمی از کاربران اینستاگرام از این پلتفرم در جهت توسعه تجارت و کسب درآمد استفاده می کنند. بنابراین تعداد دنبال کنندگان و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام مهم ترین نکته در تبلیغات و بهتر دیده شدن کسب و کارهاست. به همین علت ما در این مقاله و مقالات دیگر روش های فوق العاده برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را بررسی کرده ایم.

 داشتن فالوورهای زیاد به معنی داشتن مشتری های زیاد است و این بزرگترین نیاز کسب و کارها برای موفقیت در اینستاگرام محسوب می شود. درست یا غلط، مبنای اعتماد بسیاری از کاربران اینستاگرام برای فالو کردن، میزان فالوورهای پیج شماست. هر اندازه فالوورهای شما بیشتر باشد افراد تازه واردی که به صفحه شما مراجعه می کنند بیشتر برای فالو کردن شما ترغیب می شوند. همین امر نیز موجب افزایش تصاعدی فالوورها خواهد شد.

حتی اگر کسب و کار مستقلی نداشته باشید، می توانید با افزایش فالوور واقعی اینستاگرام درآمد خوبی از این پلتفرم کسب کنید. بسیاری از کاربران اینستاگرام که فالوورهای زیادی دارند، با انجام تبلیغات برای فروشگاه ها، رستوران ها، مراکز خرید و سایر کسب و کارها، از پیج خود کسب درآمد می کنند. هرقدر تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد، می توانید هزینه بیشتری برای تبلیغات خود در نظر بگیرید.

چگونه لایک فیک بگیریم ؟

راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

به هر حال اهمیت افزایش فالوور واقعی اینستاگرام امروزه بر هیچ کسی پوشیده نیست و تمامی کاربران اینستاگرام که اکثریت مردم را تشکیل می دهند، به دنبال راهکارهای این موضوع هستند. با گرم تر شدن بازار رقابت کسب و کارهای اینترنتی، مسئله افزایش فالوور واقعی اینستاگرام به یکی از دغدغه های صاحبان پیج های تجاری تبدیل شده است.

راه های گوناگونی برای افزایش فالوور وجود دارند که تفاوتی نمی کند کدامیک را انتخاب کنید. چیزی که اهمیت دارد افزایش فالوور اینستاگرام است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند به طور طبیعی و تنها با تولید محتوای جذاب و فعالیت بیشتر در اینستاگرام، فالوورهای خود را افزایش دهند. این روش بیشتر برای افرادی که پیج های غیر تجاری دارند مناسب است.

کاربران زیادی هم برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام از روش خرید فالوور استفاده می کنند. در این میان افراد دیگری نیز هستند که روش استفاده از ربات را برای افزایش فالوورهای خود انتخاب به کار می گیرند. ربات افزایش فالوور اینستاگرام علاوه بر افزایش فالوور، کارهای تبلیغاتی دیگری نیز به صورت خودکار انجام می دهد.

در این مقاله قصد داریم تا چگونگی افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با استفاده از ربات فالوجت را برای شما آموزش دهیم. ربات اینستاگرام فالوجت یکی از بهترین ها در این زمینه است، چرا که علاوه بر بحث افزایش فالوور، به حفظ امنیت پیج شما نیز توجه کرده است. (همچنان شما میتوانید با استفاده از سرویس خرید فالوور اینستاگرام سرعت رشد خود را دوبرابر کنید)

آموزش کار با ربات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

در این صفحه به شما آموزش خواهیم داد چگونه از ربات تبلیغاتی افزایش فالوور واقعی اینستاگرام استفاده کرده و بهترین نتیجه را از آن دریافت کنید.

  • برای شروع ابتدا باید وارد پنل کاربری خود شده و یا اگر ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
  • برای ورود به پنل افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت اینجا کلیک کنید.
  • در این مرحله در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید، در قسمتی که با سربرگ «ورود» مشخص شده، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید تا بطور اتوماتیک وارد پنل کاربری خود شوید.
پنل ربات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
  • برای ثبت نام در فالوجت از طریق سربرگ ثبت نام در سایت نام نویسی کنید.
  • زمانی که اطلاعات مورد نیاز را وارد کردید بر روی دکمه ی ثبت نام کلیک کنید.
  • در صورت صحت اطلاعات با پیغام زیر مواجه می شوید:
    • «ثبت نام شما با موفقیت انجام شد، لطفا برای فعال سازی اکانت به ایمیل خود مراجعه کرده و بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید».
  • برای تکمیل ثبت نام وارد ایمیل خود شده و بر روی لینکی که از طرف فالوجت برای شما ارسال شده کلیک کنید. اکنون با کلیک بر روی لینک، مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنید.
  • پس از تکمیل ثبت نام وارد صفحه ی مخصوص به خود می شوید.

وارد کردن اکانت اینستاگرام در ربات

برای وارد کردن اکانت اینستاگرام خود از دکمه ی اکانت جدید استفاده کنید.

ربات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

توجه: قبل از وارد کردن اکانت در این قسمت، یک ایمیل و شماره موبایل با استفاده از تلفن همراه خود به اکانت خود در اینستاگرام اضافه کنید. سپس نام کاربری و رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را وارد کرده و دکمه اضافه کن را بزنید.

ممکن است سایت از شما درخواست کند که با استفاده از گوشی موبایل دسترسی ربات به اکانت خود را تایید کنید. در این قسمت با استفاده از تلفن همراه، اکانت خود را باز کرده و بر روی گزینه That’s me (پیغام سبز رنگ) کلیک کنید. سپس دوباره به پنل کاربری مراجعه کرده و اکانت خود را اضافه کنید.

اخطار ربات تبلیغاتی اینستاگرام

قبل از روشن کردن ربات، حتما یک ایمیل و شماره موبایل به اکانت اینستاگرام خود اضافه کنید تا در صورت تعویض رمز شما توسط اینستاگرام امکان بازیابی آن وجود داشته باشد.

لطفا قبل از شروع به کار بخش پرسش و پاسخ افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را مطالعه فرمایید. مسئولیت کامل عدم رعایت قوانین و تنظیم اشتباه ربات بر عهده خود شماست.

توجه: قبل از ورود به اکانت خود باید ورود دو مرحله ای (با ایمیل یا اس ام اس) را خاموش کنید.

ورود دو مرحله ای برای افرادی است که در تنظیمات اینستاگرام گزینه ی Two_Factor Authentication را فعال کرده اند. سپس، برای هر بار ورود جدید علاوه بر رمز اولیه، باید یک کد که برای شماره موبایل آنها ارسال می شود را وارد کنند.

گزینه ی تایید دو مرحله‌ای که حتما باید خاموش باشد:

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

نام کاربری و رمز اینستاگرام خود را به شکل زیر وارد کنید و بر روی گزینه ی اضافه کن کلیک کنید:

ساخت اکانت در ربات اینستاگرام

سپس در صورت صحت اطلاعت با صفحه ی زیر مواجه می شوید. (لطفا دقت کنید درصد کمی از اکانت ها به طور مستقیم وارد شده و دیگر نیازی به مرحله ی زیر ندارند).

حال باید وارد پیج اینستاگرام خود شوید و گزینه ی It’s me یا That’s me را انتخاب کنید. سپس به پنل افزایش فالوور واقعی اینستاگرام فالوجت برگشته و دوباره گزینه ی اضافه کن را بزنید تا اکانت شما را به پنل کاربری اضافه کند.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

بعد از اضافه شدن اکانت این صفحه را مشاهده خواهید کرد:

چگونه فالور بگیرم

با کلیک بر روی دکمه شارژ حساب کاربری (بالای داشبورد سمت چپ) اکانت خود را با بسته مورد نظرتان شارژ نمایید.

پس از شارژ به صفحه اول داشبورد برگردید و به قسمت تنظیمات ربات خود مراجعه کنید.

در قسمت تنظیمات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام در کنار هر گزینه یک راهنما قرارداده شده که با کلیک بر روی آن می توانید از کاربرد آن گزینه مطلع شوید.

ابتدا مشخص کنید ربات برای شما چه کارهایی انجام دهد:

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
  • بهتر است در ۲ روز اول گزینه کامنت خاموش باشد.
  • در قسمت سرعت در صورتی که تازه شروع به کار کرده اید و اکانت شما فالوور کمتر از ۱۰۰۰ دارد،  سرعت کم را انتخاب بفرمایید. لطفا توجه داشته باشید که سرعت اکانت با توجه به تعداد فالوور اکانت تنظیم می شود و استفاده از سرعت های غیر مجاز برای اکانت های کم فالوور می تواند خطر آفرین باشد. در صورتی که تعداد فالوور بیش از ۱۰۰۰ دارید و فالوورهایتان واقعی هستند ۲ روز بر روی سرعت متوسط ادامه دهید. پس از آن در صورت عدم دریافت اخطار از سمت ربات سرعت را به زیاد افزایش دهید.
  • در قسمت فیلترها، فیلتر پیش فرض سایت برای اکثر اکانت ها مناسب است و نیازی به تغییر ندارید. قسمت فیلتر مشخص می کند اکانت هایی که ربات می خواهد با آنها ارتباط بر قرار کند و به صفحه شما جذب کند چه مشخصاتی داشته باشند.
  • در قسمت منبع فالو، مشخص می کنید ربات از کجا کاربرانی که می خواهد فالو کند را پیدا کند. معمولا جذب فالوور از کاربران هدف بهترین نتیجه را دارد (نسبت به دو حالت دیگر). پیشنهاد می کنیم این گزینه را انتخاب کنید و در ادامه ۵ کاربر هدف برای ربات مشخص کنید. بهتر است گزینه لایک پست آخر را نیز روشن نگه دارید. در این حالت ربات پست آخر کاربری که فالو می کند را لایک می کند. این کار باعث بیشتر دیده شدن فعالیت ربات شما در بین کاربران اینستاگرام خواهد شد.
  • منبع آنفالو مشخص می کند ربات از کجا آنفالو کند. بر روی حالت پیش فرض (کسانی که ربات فالو کرده) تنظیم کنید. ربات تنها کسانی که خودش فالو کرده را بعد از ۲۴ ساعت آنفالو می کند و کاری به فالو لیست شخصی شما ندارد.

چرخه فالو و آنفالو به طور ساده مشخص می کند عدد فالووینگ شما از چه عددی بالاتر یا پایین تر نیاید. البته در صورت روشن بودن فالو و آنفالو به صورت همزمان فالووینگ شما بیشتر از مقدار ثابتی زیاد نخواهد شد و به چرخه فالو نخواهد رسید.

ربات اینستا

تنظیمات تگ ها در ربات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام فالوجت

در تنظیمات تگ ها مشخص می کنید ربات بر روی چه تگ هایی فعالیت کند. بهتر است حداقل ۱۰ تگ با پست زیاد به تنظیمات اضافه کنید. توجه کنید که تگ ها باید فارسی باشند. از گذاشتن تگ های انگلیسی یا عربی که باعث دریافت گزارش اسپم بر روی اکانتتان می شوند خودداری فرمایید. شاید بهتر باشد تنظیمات پیش فرض تگ ها را به طور کامل پاک کنید و تگ های مربوط به اکانت خودتان را لحاظ کنید.

در قسمت موقعیت های جغرافیایی می توانید کشور، استان، شهر یا حتی یک خیابان خاص را برای فعالیت ربات مشخص کنید. ربات از آنجا برایتان فالوور جذب کند. موقعیت های جغرافیایی که انتخاب می کنید باید حتما داخل ایران باشند. چرا که در غیر این صورت ربات برای کاربران خارجی کامنت خواهد گذاشت و اکانت شما گزارش اسپم دریافت خواهد کرد.

در قسمت کاربران هدف مشخص می کنید ربات بر روی فالوورها یا لایک کنندگان چه کاربرانی فعالیت کند. برای مثال می توانید اکانت رقبای خود را به این لیست اضافه کرده یا از صفحه اینستاگرام اشخاص معروف و اکانت هایی با فالوور زیاد استفاده کنید. پیشنهاد می‌شود حداقل ۵ اکانت با تعداد فالوور بالای ۲۰ هزار به تنظیماتتان اضافه کنید.

ربات ما مجهز به قوی ترین سیستم حذف کامنت های توهین آمیز هست. ربات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام فالوجت می‌تواند کشیدن حروف، غلط های املایی، فارسی یا فینگلیش بودن کامنت های توهین آمیز را تشخیص دهد. در این قسمت می‌توانید این گزینه را روشن یا خاموش نمایید.

و در مرحله آخر، دکمه ذخیره تنظیمات را بزنید و ربات خود را روشن کنید.

تبریک می گوییم شما با موفقیت ربات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را تنظیم کرده اید. حدودا ۲ ساعت دیگر اولین فالوورهای خود را از سمت ربات دریافت خواهید کرد. از همین حالا می توانید به قسمت گزارش فعالیت زنده ربات رفته و فعالیت هایی که  انجام می دهد را به صورت زنده مشاهده کنید.

ربات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

دریافت گزارش و آمار در ربات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام فالوجت

پیشنهاد می کنیم هر روز قسمت آمار و بازدهی اهداف را چک کرده و اهداف ضعیف را حذف کنید. لطفا توجه داشته باشید که سرعت ربات ملاک اصلی دریافت فالوور زیاد نیست. تنظیمات قوی و هدفمند باعث افزایش بازدهی ربات خواهد شد.

برای مشاهده گزارش ربات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می توانید از قسمت داشبورد روی گزینه «گزارش گیری و آمار» کلیک نمایید.

در این قسمت می توانید آمار فعالیت ها، نمودار ماهانه و گزارش فعالیت زنده ربات و همچنین بازدهی اهداف مورد فعالیت ربات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را مشاهده کنید.

برای دریافت تست رایگان افزایش فالوور واقعی اینستاگرام پس از ثبت نام با پشتیبانی تماس بگیرید. همین الان ثبت نام کنید!

سخن پایانی

می توان ادعا کرد اینستاگرام نه تنها در ایران، بلکه در بیشتر نقاط دنیا محبوب ترین و برترین رسانه اجتماعی است. حضور حداکثری مردم در این شبکه اجتماعی موجب شده تا بسیاری از کسب و کارها برای توسعه و رشد تجارت خود به این بستر روی بیاورند. افزایش بازدید کننده در هر مکانی، چه فضای حقیقی و چه دنیای مجازی، مهم ترین عامل فروش محصولات به شمار می رود. پس اگر به فکر رشد کسب و کار و افزایش درآمد خوب باشید، قطعا باید برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام خود تدبیری بیاندیشید.

امیدواریم مطالبی که در این مقاله خدمت شما ارائه شد، در جهت آشنایی با پنل افزایش فالوور اینستاگرام شما و رشد چشم گیر کسب و کارتان مفید و موثر واقع شود. در صورتی که مشکل یا سوالی در زمینه تنظیمات ربات خود داشتید می توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

در نهایت از اینکه ما را تا اینجا همراهی کردید، صمیمانه سپاسگزاریم.

۳ دیدگاه دربارهٔ «افزایش فالوور واقعی اینستاگرام به شیوه های ساده»

  1. سلام. من میخواستم ثبت نام کنم ولی رمز ورود و میزنم خطا میده و رمزم هم درسته باید چیکار کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. مریم میرهاشمی

      سلام برخی از روش های یاد شده رایگان و برخی هزینه دارند با توجه به بودجه و زمان خودتون هر یک از روش ها که مناسب تر هست براتون را انتخاب کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .