نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام

یکی از پر کاربرد ترین آیتم های اینستاگرام، استوری در اینستاگرام یا همان دایره های اطراف تصویر زیبای پروفایل شما هستند. دلیل قاطع برای کارآمدی استوری ها، استفاده روزانه دویست و پنجاه میلیون نفری مردم جهان از این امکان جالب است. با ما همراه باشید تا وارد دنیای این دایره های شگفت انگیز شویم.

چگونه در اینستاگرام استوری بگذاریم

در واقع استوری ها یا داستان های اینستاگرام به شما این امکان را می دهند تا رویداد های روزمره خود را با دوستان تان به اشتراک بگذارید. از سفر و دیدن نقاط دیدنی جهان گرفته تا هنر و اخبار روز و کلی تصاویر و فیلم های جذاب دیگر می توانند در این قاب بیست و چهار ساعته میهمان صفحه های اینستاگرام شما باشند. قصد خرید فالوور بدون ریزش دارید؟ با ما همراه باشید.

 

نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام (چگونه در اینستاگرام استوری بگذاریم)

برای گذاشتن استوری در اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید:

 

گذاشتن استوری در اینستاگرام

 

روی Your Story بزنید.

گذاشتن استوری در اینستاگرام

 

سپس در صفحه جدیدی که برای شما ظاهر می شود، یکی از انواع استوری را انتخاب کنید. (برای تغییر نوع استوری به چپ و راست بکشید)

برای شروع انواع استوری روی دکمه دایره ای بزنید تا استوری شما آغاز شود قبل از ارسال استوری، می توانید با استفاده از ویرایشگر اینستاگرام، بر روی عکس یا ویدئوی خود، متن یا شکلک بگذارید.

 

استوری اینستاگرام

 

شما سه دکمه مشاهده می کنید. توضیح دکمه ای که با فلش سفید و نوشته Next مشخص شده است: با استفاده از این دکمه می توانید استوری خود را برای شخص یا اشخاص خاص یا منتخب خود ارسال کنید. توضیح دکمه ای که با فلش زرد و نوشته Your Story مشخص شده است: برای ارسال استوری از این دکمه استفاده می کنیم. توجه نمائید که با زدن دکمه فوق، استوری شما برای کلیه فالوورهای پیج اینستاگرامتان قابل مشاهده می باشد. توضیح دکمه با فلش قرمز و نوشته Save : با زدن این دکمه استوری شما ارسال نشده اما در گالری و در پوشه اینستاگرام ذخیره می گردد. 

نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام به صورت زنده (live)

 ارسال ویدئو زنده از ویژگی های اصلی و جذاب استوری اینستاگرام است. در این ویژگی کاربران شما می توانند اتفاقات روزمره شما را به صورت زنده مشاهده کنند. اما چگونه می توان از قابلیت live استوری استفاده کرد؟ 

گذاشتن استوری در اینستاگرام به صورت زنده کار سختی نیست. برای گذاشتن استوری در اینستاگرام به صورت لایو لازم است بعد از فعال شدن دوربین گوشی خود، تعدادی گزینه پایین گوشی خود مشاهده خواهید کرد. در بین گزینه های  موجود  گزینه Live را انتخاب کنید. و دکمه Start Live Video را فشار دهید. بنابراین به این صورت فرآیند استوری لایو اینستاگرام شما آغاز خواهد شد. خرید فالوور اینستاگرام فعال باعث می شود ایمپرشن و ریچ اکانت شما افزایش یابد و بتواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. 

استوری اینستاگرام

 

افزودن فیلتر به عکس و ویدئو در استوری در اینستاگرام

استوری اینستاگرام قابلیت های زیادی دارد. که یکی از این قابلیت های اضافه کردن فیلتر عکس و ویدئو بر روی تصاویر و و یدئوهای منتشر شده در استوری است. تنوع فیلترها در استوری بدون شک به متنوعی فیلترها در ارسال پست اینستاگرام نیست. اما با این حال با استفاده از این فیلترها می توانید جذابیت استوری اینستاگرام خود را دو چندان کنید. برای جابجایی و مشاهده انواع فیلترها در استوری می توانید انگشت خود را بر روی فیلترها به سمت راست و چپ بکشید.

 

گذاشتن استوری اینستاگرام

 

فعال سازی فیلترهای صورت در استوری اینستاگرام

فیلترهای صورت یکی از ویژگی های جذاب اینستاگرام می باشد. این فیلترهای نیز در هنگام گذاشتن استوری در اینستاگرام نیز در دسترس شما خواهد بود. این تکنیک با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی قادر به تشخیص صورت شما به صورت اتوماتیک است. با استفاده از این قسمت شما می توانید فیلترهای جذابی را به صورت چهره خود اضافه کنید. از ویژگی های اصلی فیلترهای صورت این است که شما می توانید قبل و یا هنگام فیلم گرفتن به صورت خود اضافه کنید. 

بهترین ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام

 

نکته ای در مورد نحوه ارسال استوری در اینستاگرام 

در قسمت تنظیمات اپلیکیشن اینستاگرام شما می توانید تنظیمات پیش فرض برای استوری را مشاهده و یا تغییر دهید. برای مثال تعیین کنید که استوری شما برای چه کسانی غیر قابل مشاهده باشد. یا بازخورد خود را از چه افرادی بگیرید…   امیدواریم که مطلب فوق، آموزش مناسبی درباره نحوه ارسال استوری در اینستاگرام به شما داده باشد. از شما تقاضامندیم درصورتی که مطلب فوق را مفید می دانید، آن را با سایر دوستان خود در شبکه های اجتماعیتان به اشتراک بگذارید. با تشکر و آرزوی شادکامی برای شما.

روش دیگر ساخت استوری

هم اکنون شما را با چگونگی خلق این آیتم جذاب برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم هایتان آشنا می کنیم. در مرحله اول شما می توانید با رفتن به صفحه شخصی خود و لمس دکمه به علاوه آبی رنگ کنار تصویرتان وارد صفحه استوری شخصی خود شوید.

در مرحله بعدی، برای گرفتن عکس روی دکمه دایره در پایین صفحه ضربه بزنید، برای ضبط ویدیو ضربه بزنید و نگه دارید. برای افزودن عکس یا فیلم از گالری خود، صفحه را به بالا بکشید و آن را انتخاب کنید. و در آخر برای گذاشتن استوری خود، روی گزینه «داستان شما» ضربه بزنید.

شما همچنین می توانید با نماد “ذخیره” تصویر یا فیلم خود را در موبایل ذخیره کنید و با نماد “فرستادن به” می توانید تصویر خود را برای دوستان خود بفرستید. به محض اینکه دوست شما آن را مشاهده کرد ، استوری یا داستان شما برای آن شخص ناپدید می شود.

بوم رنگ ها، فیلم های کوچک و شیطان

در هر استوری ویژگی هایی از قبیل بوم رنگ، هندزفری و پخش زنده وجود دارد. اما این ها چه هستند و چگونه از آنها استفاده کنیم؟ بیایید با بوم رنگ ها شروع کنیم. بوم رنگ ها فیلم های کوتاه و سرگرم کننده ای هستند که در فواصل کوتاه زمانی چندین بار پخش می شوند. همچنین میتوانید آن را در تلفن همراه خود ذخیره کنید.

هندزفری، کارگردان وقت شناس

برای ساخت فیلم دیگر نیازی به فشار دادن و نگه داشتن آن نیست. گزینه هندزفری در انتخاب گر قالب به شما امکان ضبط یک فیلم را می دهد. وقتی روی دکمه هندزفری ضربه بزنید و نگه دارید، یک زمان سنج ظاهر می شود که تا زمان شروع ویدیو شمارش معکوس دارد. پس از آن با خیال راحت تلفن خود را نگه دارید و تمام.

 

نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام (چگونه در اینستاگرام استوری بگذاریم)
نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام (چگونه در اینستاگرام استوری بگذاریم)

مجری شبکه زنده خود باشید

شما همچنین می توانید در استوری خود به طور زنده با فالوور هایتان ارتباط داشته باشید. برای این کار فقط لازم است به صفحه استوری در اینستاگرام خود بروید و گزینه پخش زنده را انتخاب کنید. با فعال کردن این قابلیت دیگران نیز میتوانند با شما ارتباط دو طرفه زنده برقرار کنند، سوال بپرسند و کامنت بگذارند.

 

امکانی جذاب برای به اشتراک گذاشتن پست های اینستاگرام

تنها در صورتی می توانید پست شخصی را در استوری خود به اشتراک بگذارید که صفحه وی عمومی، اجازه اشتراک مجدد پست های خود را داده باشد. برای به اشتراک گذاشتن پست شخصی در داستان خود: اول روی گزینه ،سپس روی افزودن پست به استوری در اینستاگرام خود و روی ارسال ضربه بزنید. بعد از آن با اشتراک گذاری در کنار داستان خود گزینه اتمام را بزنید. پیج اصلی تتلو در اینستا را در فالوجت ببینید.

 

استوری های خفن تری بسازید

یکی از بهترین ویژگی های استوری ها، افزودن سرگرمی و نشاط به عکس های شما است. برای شما فیلترهایی وجود دارد که میتوانید پس از گرفتن عکس یا فیلم ، آن را به سمت راست بکشید تا به استوری شما رنگ و قالب بهتری ببخشد. همچنین می توانید با ضربه زدن روی نماد چهره در گوشه پایین سمت راست و انتخاب فیلتر از منو، فیلترها را به استوری خود اضافه کنید.

فیلترهای صورت در نزدیکترین چهره به دوربین ظاهر می شوند. هنگامی که فیلتر خود را انتخاب کردید، دکمه برچسب را در کنار متن و ابزارهای ترسیم خواهید یافت. پس از افزودن برچسب های دلخواه، میتوانید آن را به اطراف حرکت داده و اندازه اش را تغییر دهید. از نمونه این برچسب های جذاب، آب و هوا، زمان فعلی، تعطیلات، روزهای هفته، برچسب های مکان، کلاه و عینک آفتابی خنده دار هستند.

چگونه افراد را تگ کنیم؟

هنگام افزودن صفحه شخصی به یک داستان ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نماد @ و سپس نام کاربری او را وارد کنید. پس از ظاهر شدن نماد، فقط روی آن ضربه بزنید تا آن شخص در استوری شما تگ یا نشان شود. این برچسب یک پیوند مستقیم به نمایه شخص است. شما می توانید حداکثر ده نفر را نشان کنید. چگونه فالوور جمع کنیم؟

کاربرد های تگ کردن افراد
وقتی افراد را تگ می کنید، در دایرکت به آنها خبر داده میشود، بنابراین این یک روش عالی برای اطلاع دوستان از استوری شما است . همچنین میتوانید آنها را در لحظه های ناب زندگیتان یاد کنید. از دیگر کاربرد ها، تبلیغ صفحه آنها به عنوان راهی برای بازاریابی اینستاگرامی است.

 

استوری در اینستاگرام
نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام (چگونه در اینستاگرام استوری بگذاریم)

به استوری دوستان تان نظر دهید

در پایین داستان دوستان تان، مکانی برای نوشتن پیام مشاهده خواهید کرد. همچنین می توانید با ضربه زدن روی نماد دوربین، واکنش های تصویری ارسال کنید. این برچسب را می توان جابجا و تزئین کرد. پس از پایان کار، دکمه ارسال را بزنید تا پاسخ شما در دایرکت دوست شما فرستاده شود. کانال خرید فالوور اینستاگرام را دنبال کنید تا از آخرین تخفیف ها با خبر شوید.

 

دیگر ناراحت افراد سمی نباشید

شما می توانید انتخاب کنید چه کسی داستان های شما را ببیند و چه کسی نبیند. به نمایه خود بروید و روی نماد خورشید در آی او اس یا سه نقطه در اندروید در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. تنظیمات استوری را از فهرست انتخاب کنید و سپس روی گزینه پنهان کردن ضربه بزنید.

پسته ها را از آجیل فالوور هایتان جدا کنید

خب باید بگوییم شاید همه فالوور ها استحقاق دیدن تصاویر زیبای شما را نداشته باشند. در این صورت شما میتوانید در تنظیمات صفحه اینستاگرامتان، با گزینه دوستان نزدیک، یاران شفیق خود را انتخاب کنید. در این صورت استوری هایتان با رنگ سبز رنگ برای دوستان نمایش می آید.

نگران نباشید! استوری ها رفیق نیمه راه نیستند

اگر داستان خود را دوست دارید و نمی خواهید برای همیشه ناپدید شود، کافی است علاوه بر ذخیره کردن استوری، او را در هایلایت های خود داشته باشید و نامی مخصوص برای آن انتخاب کنید. مثلا شما به سفری هیجان انگیز رفته -اید و میخواهید آن تصاویر را برای همیشه در صفحه شخصی خود داشته باشید.

چگونه استوری دلبند تان را در صفحه خود نگه دارید؟

برای این کار، پس از گذاشتن استوری روی ستاره پایین صفحه ضربه بزنید تا آن ستاره رنگی شود. پس از آن شما میتوانید برای استوری خود نامی انتخاب کنید تا مانند قاب عکس های منظم بالای پست هایتان در صفحه شخصی شما به نمایش در بیایند.

چگونه بازدید استوری هایم را افزایش دهم و کاری کنم بیشتر دیده شوند ؟

با خرید بسته های ارزان قیمت افزایش بازدید استوری، پس از آپلود استوری هایتان میتوانید کاری کنید که استوری هایتان بازدید بیشتری بگیرد و در نتیجه به تعداد بیشتری از فالوورهایتان نمایش داده شود.

انواع استوری اینستاگرام

  • استوری لایو (Live)

به محض شروع لایو استوری کلیه فالوور های پیج از استوری شما باخبر می شوند. لایو استوری در اصل یک ویدیو است که حداکثر ۲۴ ساعت زمان داشته و شما می توانید در این مدت بصورت زنده فیلمی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. هر شخصی که در آن لحظه لایو شما را مشاهده نماید، می تواند به استوری شما پیوسته، و درباره آن نظر دهد. پس از اینکه فردی نظر خود را تایپ و ارسال نمود، شما می توانید در لحظه پاسخ ایشان را بدهید.

حتما بخوانید : ارسال ویدئو طولانی در استوری اینستاگرام

  • استوری نرمال (Normal)

در استوری نرمال شما قادر هستید تا از میان تصاویری که در گالری خود دارید، یا تصویری که با دوربین موبایل خود می گیرید را با دیگران به اشتراک بگذارید. علوه بر عکس می توانید ویدیویی که از قبل در گالری خود دارید یا در لحظه فیلم برداری می نمائید، را درون استوری خود با دیگر فالوورها اشتراک گذاری کنید.

 

  • استوری بومرنگ (Boomerang)

اگر می خواهید چندین عکس را به هم بچسبانید و به صورت گیف انیمیشن آن را با فالوورهای پیج خود به اشتراک بگذارید، از استوری بومرنگ استفاده کنید.

 

  • استوری ریوایند (Rewind)

این استوری فقط برای ارسال فیلم کاربرد دارد. به این صورت که شما فیلمی کوتاه (حداکثر ۲۰ ثانیه) گرفته و با سایر کاربران به اشتراک می گذارید. زمانی که فیلم شما پخش شود، از انتها به ابتدا پخش می شود و این روند ادامه خواهد داشت.

استوری هندزفری (Hands-free)

استوری هندزفری دقیقا همانند استوری ریوایند می باشد با این تفاوت که نمایش فیلم از ابتدا به انتها بوده و تکرار می شود.

بیشتر بخوانید: خرید فالوور اینستاگرام

در نتیجه …

همانطور که دیدید، دنیای استوری ها پر از رنگ ها و تصاویر جذاب و دیدنی است. در واقع این دایره های قرمز و سبز رنگ، قاب خاطرات اینستاگرامی شما هستند. هم اکنون امیدواریم با خواندن مطالب بالا و استفاده از آن، شما نیز بتوانید آفریننده آلبوم مجازی لحظات خود باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .